فونیکسریمکسبهتام

از سوی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان:

محدودیت‌های ترافیکی اهواز برای روز عاشورا اعلام شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز عاشورا برای شهرستان اهواز خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی اهواز برای روز عاشورا اعلام شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ عادل مجدمی اظهار کرد: به‌منظور نظم و امنیت ترافیکی مطلوب در روز عاشورای حسینی مصادف با دوم آبان از ساعت 6 صبح تا پایان مراسم در برخی از مناطق شهرستان اهواز محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

    وی افزود: خیابان شریعتی از میدان سنگی آخر آسفالت تا تقاطع نهج‌البلاغه، مسیرهای جنوب به شمال و شمال به جنوب مسدود و کلیه خیابان‌های فرعی منتهی به خیابان اصلی نیز مسدود خواهد بود.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان تصریح کرد: خیابان آزادگان از سمت حرم علی ابن مهزیار اهوازی تا میدان شهدا و در ادامه تا سه‌راهی آزادگان هر دو مسیر رفت‌وبرگشت محدودیت اعمال می‌شود.

    مجدمی بیان کرد: خیابان رضوی مقابل مسجد توحید موازی ریل قطار، از پل راه‌بند تا بلوار ساحلی عامری مسدود خواهد بود.

    وی عنوان کرد: خیابان رضوی مسیر غرب به شرق از سمت بلوار ساحلی به سمت خیابان 24 متری محدودیت خواهد داشت.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان تأکید کرد: بلوار آیت‌الله بهبهانی از میدان خلیج‌فارس (دروازه) تا چهارراه آبادان مسیر شمال به جنوب مسدود خواهد بود.

    مجدمی ادامه داد: بلوار ولایت از میدان ولایت ابتدای خیابان حصیرآباد به سمت پل راه‌بند و در ادامه تا خیابان نهج‌البلاغه و انتهای پل هفتم هر دو مسیر رفت‌وبرگشت محدودیت خواهد داشت.

    وی یادآور شد: خیابان آیت‌الله طالقانی از سه‌راهی طالقانی تا میدان شهدا مسدود خواهد بود. همچنین پل چهارم از میدان مولوی به سمت سه‌راهی آزادگان محدودیت خواهد داشت.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: طول بلوار چمران مسیر رفت‌وبرگشت از فلکه سوم کیان پارس تا تقاطع خیابان 9 کیان پارس مسدود خواهد بود.

    مجدمی با بیان اینکه توقف وسایل نقلیه از ساعت 6 صبح روز عاشورا تا پایان مراسم در طول مسیرهای ذکر شده ممنوع خواهد بود، گفت: خودروهای پارک شده در این مسیرها با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شوند.

    وی از کلیه شهروندان خواست تا در حد امکان از آوردن خودروهای شخصی و موتورسیکلت به این محدوده‌ها خودداری کرده و برای تردد از وسایل نقلیه عمومی و اتوبوس استفاده کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو