فونیکسریمکسبهتام

اخبار کوتاه نیروی انتظامی استان قزوین؛

خودرو سمند موجب مرگ عابر ۸۱ ساله در قزوین شد

عصر خودرو-رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سمند با عابر ۸۱ ساله در محور قزوین - زنجان، موجب مرگ عابر پیاده شد.

خودرو سمند موجب مرگ عابر ۸۱ ساله در قزوین شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ بهرام زینلی در این باره اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری سمند با عابر پیاده در لاین جنوبی محور قزوین - زنجان بعد از عوارضی تاکستان، بلافاصله گشت تصادف های یگان پلیس راه به محل حادثه اعزام شدد.

    وی ادامه داد: کارشناسان تصادف علت این حادثه رانندگی را نقض ماده 4 قانون ایمنی راه و راه آهن از سوی عابر پیاده اعلام کردند.

    کشف سوخت و کالای قاچاق در قزوین

    معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از کشف 12 هزار لیتر سوخت و دو هزار و 114 ثوب انواع البسه قاچاق در این استان خبر داد و گفت: پلیس آگاهی استان قزوین با اطلاع از فعالیت فردی در زمینه قاچاق سوخت و توزیع غیرمجاز آن در شهر آبگرم، موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

    سرهنگ رضا رضایی افزود: پلیس در اقدامی اطلاعاتی با هماهنگی مقام قضایی و پلیس آگاهی شهرستان ابهر، پس از تعقیب و مراقبت، کامیون حامل سوخت قاچاق را در شهر ابهر متوقف و در بازرسی از آن 12 هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف کرد.

    وی با اشاره به تحویل سوخت قاچاق کشف شده به شرکت پخش فرآورده های نفتی، گفت: ماموران انتظامی بخش دشتابی نیز با توقیف یک دستگاه سواری پژو پارس، دو هزار و 114 ثوب انواع البسه قاچاق کشف کردند.

    به گفته وی، ارزش کالاهای کشف شده 210 میلیون ریال است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو