فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۲۵۵»

مجوز واردات بنزین به کشور را داریم

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به اینکه ایران با بهره‌برداری از پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس صادرکننده بنزین شود گفت: ما مجوز ورود ١۰ میلیون لیتر بنزین را داریم.

مجوز واردات بنزین به کشور را داریم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سیدناصر سجادی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در خصوص وضعیت تولید بنزین یورو4 در کشور اظهار داشت: هم‌اکنون پالایشگاه شازند اراک روزانه 16 میلیون لیتر بنزین پاک تولید می‌کند که این بنزین تولید در کلانشهر کشور توزیع می‌شود.

    وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از پالایشگاه ستاره خلیج ایران در تولید بنزین یورو خودکفا شده می‌تواند ظرف 10 سال آینده صادرکننده بنزین و سایر فرآورده‌های نفتی با کیفیت شود.

    مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، همچنین با اشاره به وضعیت واردات بنزین به کشور ، گفت: با توجه به برنامه تعمیرات اساسی پالایشگاهها، برنامه تولید و مصرف، مجوز ورود ١۰ میلیون لیتر بنزین را داریم.

    گفتنی است در طی هفت ماه نخست سال جاری روزانه به طور میانگین8.4 میلیون لیتر بنزین وارد کشور شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط