فونیکسریمکسبهتام

با اعلام آماده باش هواشناسی؛

۲۸۰ راهدار در گردنه های خراسان شمالی مستقر شدند

عصر خودرو- رئیس اداره ایمنی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در پی آماده باش اداره هواشناسی مبنی بر ورود سامانه برفی به این استان، ۲۸۲ نفر راهدار در گردنه ها سطح استان مستقر شدند.

۲۸۰ راهدار در گردنه های خراسان شمالی مستقر شدند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، علی پرتونیا با بیان اینکه، گردنه ها و راه های مواصلاتی مرتفع در خراسان شمالی طی روزهای جمعه تا دوشنبه برفی می شوند افزود: 28 اکیپ راهداری هم اکنون در تمامی گردنه های استان مستقر هستند تا در صورت بارش برف اقدامات لازم را انجام دهند.

    وی اظهار داشت: با توجه به گزارش هواشناسی اغلب راه های مواصلاتی که در ارتفاعات استان قرار دارد به دلیل ورود سامانه بارانی و برفی به استان لغزنده خواهد بود.

    به گفته وی علاوه بر این اکیپ ها 30 دستگاه خودروی سبک نیز درمناطق برفگیر اقدام به گشت زنی می کنند تا در در صورت بروز مشکل برای خودروهای گذری اقدام به خدمت رسانی کنند.

    پرتونیا تعداد ماشین آلات راهداری را نیز 267 دستگاه اعلام کرد و گفت: تعداد 282 نفر راهدار نیز به صورت فعّال و آماده در راهدارخانه های استان مستقر خواهند بود.

    خراسان شمالی حدود شش هزار کیلومتر راه مواصلاتی اصلی و روستایی دارد که قطب گردشگری شمال کشور را به پایتخت معنوی ایران مرتبط می کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط