فونیکسریمکسبهتام

تمهیدات پلیس برای دربی استقلال و پرسپولیس

عصر خودرو- جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شهروندانی که عصر امروز قصد ورود به تهران از غرب را دارند از جاده مخصوص و جاده قدیم در جنوب و یا از بزرگراه همت و یا حکیم در شمال استفاده کنند

تمهیدات پلیس برای دربی استقلال و پرسپولیس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از نسیم، سرهنگ حسن عابدی با اشاره به بازی عصر امروز دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی، در تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس پایتخت برای دربی بزرگ پایتخت اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پیش‌بینی‌های ما از بار ترافیکی این دیدار که قطعاً تماشاگران بسیاری را به استادیوم آزادی می‌کشاند، عوامل پلیس از ساعات اولیه صبح، در حاشیه استادیوم مستقر شده‌اند تا با توجه به ورود تماشاگران شهرستانی، خدمات ترافیکی را برای جلوگیری از به وجود آمدن گره ترافیکی ارائه دهند.
    وی با تاکید بر اینکه 100 درصد عوامل پلیس که برای این بازی درنظر گرفته شده‌اند، در حاشیه استادیوم و بزرگراه‌هایی منتهی به استادیوم مسقر شده‌اند، گفت: همچنین طبق تمهیدات اتخاذ شده، کلیه پارکینگ‌های استادیوم از صبح امروز پذیرای تماشاگران این دیدار بوده و با توجه به احتمال پر شدن ظرفیت این پارکینگ‌ها، عوامل پلیس، خودروهای تماشاگران را به پارکینگ‌های دیگر راهنمایی خواهند کرد.
    جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه تماشاگران این دیدار، لازم است برای جلوگیری از بروز مشکلات ترافیکی برای خود و سایر تماشاگران، با عوامل پلیس همکاری کنند از آن‌ها خواست تا به هیچ وجه خودروهای خود را در رینگ حاشیه استادیوم آزادی پارک نکنند چراکه مأموران پلیس ملزم شده‌اند تا نسبت به انتقال خودروهای پارک شده در این بخش، اقدامات لازم قانونی را انجام دهند.
    عابدی در پاسخ به این سوال که آیا محدودیت ترافیکی خاصی در حاشیه استادیوم آزادی اعمال خواهد شد یا خیر گفت: در صورت اشباع تمام پارکینگ‌های حاشیه استادیوم و سایر اماکن در نظر گرفته شده برای پارک خودروها، ناگزیر از اعمال محدودیت ترافیکی در بخش‌هایی از حاشیه استادیوم آزادی هستیم.
    وی با بیان اینکه پلیس برای تخلیه هرچه سریعتر استادیوم پس از اتمام این دیدار، هماهنگی‌های لازم را با شرکت اتوبوسرانی به منظور افزایش تعداد اتوبوس‌های این دربی انجام داده است، افزود: با توجه به حجم بالای خودروها در زمان اتمام بازی، به تماشاگرانی که قصد دارند تا این دربی را در استادیوم آزادی مشاهده کنند توصیه می‌شود تا حتی‌المقدور از خودروهای شخصی استفاده نکرده و از وسائل حمل نقل عمومی همچون اتوبوس و مترو استفاده کنند.
    جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین از موتورسواران خواست تا با توجه به حوادث دلخراش دربی‌های گذشته‌، در هنگام اتمام بازی و انجام شادی، نهایت دقت را داشته تا خدای ناکرده، امسال نیز حوادث دلخراشی را شاهد نباشیم.
    عابدی در پایان از شهروندانی که عصر امروز قصد ورود به تهران از غرب را دارند خواست تا از جاده مخصوص و جاده قدیم در جنوب و یا از بزرگراه همت و یا حکیم در شمال استفاده کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو