فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران خواستار شد:

جمع‌آوری نمایشگاه‌های خودرو از سطح خیابان‌های شهر

عصر خودرو- رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با انتقاد از سیاست شهرداری نسبت به جمع‌آوری نمایشگاه‌های خودرو در برخی از خیابان‌های شهر، گفت: در صورت اهمال شهرداری شورا ورود جدی می‌کند.

جمع‌آوری نمایشگاه‌های خودرو از سطح خیابان‌های شهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از نسیم ، اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران  درباره ساماندهی برخی از خیابان‌های شهر تهران از جمله شهید بهشتی که همچنان محل خرید و فروش خودرو است، گفت: متأسفانه هنوز نمایشگاه‌های خرید خودرو در برخی از خیابان‌های شهر از جمله شهید بهشتی دایر است و شهرداری تهران نسبت به ساماندهی آن اقدام جدی نداشته است.

    وی با بیان اینکه شهرداری بارها نشان داده است که در صورت تمایل هر صنفی که موجب مزاحمت شهروندان می‌شود به خوبی ساماندهی می‌کند، گفت: در چند سال گذشته شاهد بودیم صنف فروش پرندگان از سطح شهر جمع‌آوری شد و یا برخی از میادین و خیابان‌های اصلی که محل فروش خودرو بوده‌اند جمع‌آوری شد اما نمی‌دانم چرا نسبت به جمع‌آوری نمایشگاه‌های خیابان بهشتی تعلل دارد.

    رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران خواستار تهیه برنامه‌ای منسجم به منظور ساماندهی نمایشگاه‌های خودروی شهر تهران شد و هم اکنون چندین مرکز خرید و فروش خودرو در اطراف شهر تهران فعال هستند و شهروندان به خوبی می‌دانند که برای خرید و فروش خودروهایشان باید به این مراکز مراجعه کنند اما درباره خرید خودروهای لوکس و خارجی همچنان سطح شهر محل رفت و آمد است.

    شاکری در پایان تصریح کرد: شهرداری نسبت حل این معضل اقدام کند در غیر اینصورت کمیسیون عمران شورای شهر با توجه به مسئولیتی که دارد نسبت به این موضوع ورود جدی خواهد داشت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو