فونیکسریمکسبهتام

جیب‌بر حرفه‌ای BRT دستگیر شد

عصر خودرو- «شهناز» یکی از سارقان حرفه‌ای در زمینه جیب‌بری از مسافران اتوبوس‌های BRT با هوشمندی یکی از مسافران به دام افتاد.

جیب‌بر حرفه‌ای BRT دستگیر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، در ساعت 12:30 مورخه 27 مهر 94 ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره دستگیری سارق به کلانتری 105 سنایی اعلام شد.

    با حضور مأموران در ایستگاه اتوبوس تقاطع ولی عصر – مطهری، خانم میانسالی که در حین سرقت از مسافران اتوبوس BRT، شناسایی و دستگیر شده بود به مأموران تحویل داده شد.

    با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 6 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

    یکی از مسافران خانم که در زمان تلاش متهم برای سرقت محتویات کیفش متوجه وی شده بود، در شکایت خود عنوان داشت: جلوی در اتوبوس ایستاده بودم که خانم میانسالی آمد و وارد اتوبوس شد؛ در حالی که این خانم در داخل اتوبوس کنار من ایستاده بود، در یک لحظه متوجه باز شدن کیف دستی خود توسط این خانم شدم !!؛ این خانم که متوجه شناسایی خود توسط من شده بود، همزمان با توقف اتوبوس در ایستگاه قصد داشت تا به سرعت از محل متواری شود که من به کمک مردم مانع فرار وی شدیم.

    با شناسایی هویت متهم به نام شهناز ( 39 ساله )، بررسی سوابق وی نشان داد که وی از مجرمان سابقه‌دار و تحت تعقیب دستگاه قضایی است که با تأمین قرار وثیقه، برای گذراندن مرخصی از زندان خارج و متواری شده است.

    با شناسایی شهناز به عنوان یکی از سارقان حرفه ای در زمینه جیب‌بری و با بررسی اسناد و مدارک داخل کیف متهم- شامل مدارک شناسایی و کارت های عابر بانک متعلق به افراد غیر- کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگری از مالباختگانی شدند که همگی آنها به شیوهای مشابه و در داخل اتوبوس های خطوط BRT مورد سرقت به شیوه جیب بری قرار گرفته بودند.

    سرهنگ کارآگاه صفـدر جانپرور، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری سارق حرفه ای در زمینه جیب بری گفت: همزمان با دستگیری این متهم، آمار شکایت سرقت های جیب بری از بانوان به ویژه در اتوبوس های خطوط BRT به میزان قابل ملاحظه ای کاهش داشته است.

    سرهنگ جانپرور تصریح کرد: بدون شک عدم قرار گرفتن تمامی اموال در داخل یک کیف یا جیب لباس ها مانع از سرقت احتمالی تمامی اموال توسط سارق یا سارقان به ویژه به شیوه جیب بری خواهد شد.

    رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان این خبر عنوان داشت: با توجه به سوابق متعدد متهم در انجام سرقت به شیوه جیب بری، شناسایی تعدادی از مالباختگانی که همگی به شیوه جیب بری مورد سرقت قرار گرفتند، اعتراف صریح متهم به دهها فقره جیب بری در خطوط اتوبوس BRT  به جهت شناسایی سایر شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر متهم از سوی مقاl قضایی صادر شده است.

    لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهم شده اند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان سهروردی شمالی – خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو