فونیکسریمکسبهتام

اخبار ترافیک رادیو وسیع‌تر می‌شود

عصر خودرو- نهمین سالگرد افتتاح استودیو صدای شهر شبکه رادیویی تهران در حالی برگزار می شود که به تازگی اخبار ترافیکی سراسری حوزه تهران پوشش داده خواهد شد.

اخبار ترافیک رادیو وسیع‌تر می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، مراسم نهمین افتتاح استودیو صدای شهر شبکه رادیویی تهران چهارشنبه (13 آبان) با حضور سعید معدن کن مدیر شبکه، جمعی از مدیران و برنامه‌سازان، هاشمی تشکری معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، شهرام گیل آبادی رئیس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین‌الملل شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری در استودیو صدای شهر رادیو تهران برگزار می شود.

    محمودخواه، مدیر جدید استودیو صدای شهر از پوشش سراسری اخبار ترافیکی کل حوزه تهران خبر داد و گفت: پخش استودیو صدای شهر از ساعت 6 و 30 دقیقه آغاز می شود و تا ساعت 21 ادامه دارد، به طوری که اخبار ترافیکی این استودیو هر 30 دقیقه یک بار روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود و با توجه به پیک ترافیکی و شرایط خاص به 15 دقیقه یک بار کاهش می یابد. یکی از اتفاقاتی که به تازگی رخ داده است، پوشش اخبار ترافیکی کل حوزه شهر تهران است.

    وی افزود: در گذشته اطلاع رسانی ترافیکی مختص و محدود به بزرگراه های خاص تهران از جمله بزرگراه رسالت، همت، حکیم و... بود. ما سعی کردیم این محدوده را متکثر کنیم، به طوری که هر کجا ترافیک ایجاد شود از جنوب تا شمال تهران را اطلاع رسانی کنیم.

    مدیر استودیو صدای شهر تهران یادآور شد: تا جایی که دوربین های حوزه کنترل ترافیک به ما اجازه می دهد ترافیک معابر رصد و اطلاع رسانی خواهد شد.

    محمودخواه به تغییرات رویکرد این بخش از شبکه رادیویی تهران اشاره کرد و افزود: در رویکرد جدید هر نیم ساعت یکبار پنج دقیقه برنامه سازی داریم به طوری که سعی کردیم به 21 بخش خبری رویکردهای متنوعی بدهیم. یکی از تغییرات رویکردها، قالب‌های متنوع برنامه سازی است. در گذشته صدای شهر فقط با رویکرد اطلاع رسانی پخش می شد، اما در حال حاضر رویکرد صدای شهر به اطلاع رسانی و آموزش تغییر یافته است.

    به گفته مدیر جدید استودیو صدای شهر، «آموزش بخشی است که با هدف آگاهی بخشی و فرهنگ سازی به برنامه‌های استودیو صدای شهر اضافه شده است و در فرم های متنوع از جمله قالب های مستند، طنز و روایت و ... تهیه و پخش می شود.

    در طول این روز همچنین گفت‌وگوهای مدیران شهری از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز برای مخاطبان رادیو تهران پخش می شود.

    بنا براین گزارش، استودیو صدای شهر روز سیزدهم آبان 1385 با هدف تعامل میان شهروندان پایتخت‌نشین و مدیران شهری، در شش بخش خبری و با ارائه پنج دقیقه برنامه در هر یک ساعت راه‌اندازی شد. این استودیو بخشی از شبکه رادیویی تهران به شمار می‌رود که اطلاع‌رسانی در حوزه‌های شهری را ماموریت اصلی خود قرار داده است.

    شهروندان می‌توانند برنامه‌های استودیو صدای شهر را روی موج اف.ام، ردیف 94 مگاهرتز یا روی موج ای.ام ردیف 1332 از شبکه رادیویی تهران بشنوند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو