فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران خبر داد

ترافیک شدید در منطقه ۶ به دنبال احداث ساختمان ۱۰ طبقه در پهنه ۵ طبقه

عصر خودرو- عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اعلام وقوع تخلفات ساختمانی متعدد در منطقه ۶، از احداث یک ساختمان ۱۰ طبقه در پهنه ۵ طبقه در این منطقه خبر داد.

ترافیک شدید در منطقه ۶ به دنبال احداث ساختمان ۱۰ طبقه در پهنه ۵ طبقه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، ابوالفضل قناعتی در جلسه دویست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه افزایش بارگذاری در پهنه مرکزی شهر، ترافیک را تشدید می‌کند، گفت: با این وجود شاهد تخلفاتی در منطقه 6 هستیم که یک مورد آن امروز بیان می‌شود و موارد دیگر به شهرداری اعلام خواهد شد.

    وی از صدور پروانه ساختمانی 8 طبقه در پهنه s123 که متعلق به مسکونی 5 طبقه است خبر داد و گفت: علاوه بر این مالک نیز دو طبقه تخلف کرده و در نهایت یک بنای 10 طبقه در این پهنه ساخته شده است و با این وجود هنوز به موضوع به کمیسیون ماده 100 ارجاع نشده است.

    عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در این ساختمان مجموعاً 1278 مترمربع تخلف رخ داده است، تأکید کرد: این بارگزاری یک افتضاح ترافیکی در محدوده مذکور به دنبال خواهد داشت.

    وی در ادامه از یک گودبرداری جدید در اراضی عباس آباد خبر داد و گفت: این گودبرداری در حد فاصل ساختمان بانک مرکزی و ایستگاه مترو صورت گرفته است و هرچه جستجو کردم پروانه آن را پیدا نکردم.

    قناعتی با تأکید براینکه هرگونه بارگزاری با کاربری غیرفرهنگی در اراضی عباس آباد ممنوع است، تأکید کرد: شهرداری تهران باید پروانه مربوط به این گودبرداری در سامانه شهرسازی اعلام کند.

    مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز از انجام مکاتبه با شهردار منطقه 3 در این رابطه خبر داد و گفت: متأسفانه شهرداری هنوز به این سوال مکتوب پاسخ نداده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو