فونیکسریمکسبهتام

فرماندار اهر:

قطعه اول بزرگراه اهر- تبریز به زودی زیر بار ترافیک می رود

عصر خودرو- فرماندار شهرستان اهر گفت: با توجه به اتمام آسفالت قطعه اول بزرگراه اهر - تبریز از مسیر اهر تا گردنه گویجه بل این مسیر به زودی زیر بار ترافیک می رود.

قطعه اول بزرگراه اهر- تبریز به زودی زیر بار ترافیک می رود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، محمد عابدی روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان اهر افزود: از مسئولان اداره راه و شهرسازی و پیمانکار پروژه انتظار داریم نسبت به تسریع در خط کشی، نصب علایم ایمنی و رفع نواقصات برای پیشگیری از تصادفات احتمالی اهتمام ورزند تا این قطعه به طور کامل زیر بار ترافیک برود.
    وی، با اشاره به افزایش تعداد میوه فروشی های سیار در سطح شهر اهر، خواستار تسریع در روند ساماندهی این میوه فروشی ها در نقاط مشخص شد و افزود: جلوگیری از سد معبر توسط اصناف در پیاده روها و سطح خیابان ها و برخورد قانونی با متخلفان موضوعی است که باید از سوی ادارات مربوطه پیگیری شود.
    عابدی، خواستار ساماندهی ایستگاه تاکسی ها و مینی بوس ها، رفع نواقص سرعت گیرها و نصب علایم ایمنی و تابلوهای راهنمای ورود و خروج درون و برون شهری شد.
    وی اضافه کرد: ساماندهی روشنایی ورودی های شهر اهر و همچنین تسریع در احداث ساختمان جدید پلیس راه اهر – تبریز در محل جدید از موضوعاتی هستند که از ادارات ذیربط انتظار داریم اهتمام لازم را در راستای عملیاتی شدن آنها و سایر مصوبات شورای ترافیک به عمل آورند.
    شهرستان اهر با جمعیت 150 هزار نفر دارای دو بخش، دو شهر، 9 دهستان و 302 روستا که 179 روستای آن بالای 20 خانوار است.
    این شهرستان در 110کیلومتری شمال شرق تبریز واقع است که 65 درصد جمعیت آن شهرنشین و 35 درصد روستائی است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو