فونیکسریمکسبهتام

استفاده از آینه برای هنرجویان رانندگی ممنوع است!!!

عصر خودرو- اخیراً عنوان شده استفاده از آینه سمت راست برای هنرجویان ممنوع است.

استفاده از آینه برای هنرجویان رانندگی ممنوع است!!!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی تماس‌های مکرر مخاطبان مبنی بر اینکه افسران و مربیان آموزشگاه های راهنمایی و رانندگی اجازه استفاده از آینه سمت راست خودرو را به هنرجویان رانندگی نمی دهند خبرنگار ما را موظف کرد که پیگیر این موضوع شود.

    سرهنگ هویدا تزار رئیس پلیس مرکز صدور گواهینامه راهور ناجا در پاسخ به سوال مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اینکه افسر یا مربی آموزشگاه اجازه استفاده از آینه را نمی دهد، اشتباه است و این آیینه طراحی شده تا هنرجو و یا راننده وسعت مشاهده بهتری داشته باشد و عدم استفاده از آیینه سمت راست جز محدودیت پلیس محسوب نمی شود..

    یکی از مربیان بازنشسته آموزش رانندگی که خواست نامش فاش نشود،‌ درباره این موضوع به خبرنگار ما بیان داشت: متاسفانه در برخی از آموزشگاه‌ها این موضوع مشاهده می‌شود که افسران و مربیان به هنرجو آموزش رانندگی اجازه استفاده از آینه سمت شاگرد نمی‌دهند و این موضوع موجب صدماتی برای آینده هنرجو می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط