فونیکسریمکسبهتام

ساعت و محدوده زوج و فرد تغییر نمی‌کند

تمهیدات ترافیکی پلیس برای نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها

عصر خودرو- جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس برای برگزاری بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: امکان تغییر در ساعات و محدوده زوج و فرد برای دسترسی به مصلی تهران وجود ندارد.

تمهیدات ترافیکی پلیس برای نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ حسن عابدی درباره تمهیدات پلیس برای بیست‌ ویکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها که از امروز در مصلی تهران آغاز به کار کرد، گفت: از صبح امروز نیروهای پلیس در منطقه 7 پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش بوده و در اطراف مصلی تهران اقدام به روان‌سازی ترافیک و نظارت بر رفت و آمدها خواهند کرد.

    وی از مسئولان برگزاری نمایشگاه و همچنین مدیران مصلی خواست که پارکینگ‌ها را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار داده و ظرفیت پارک کردن خودروی بازدیدکنندگان از این نمایشگاه را تامین کنند تا مراجعه‌کنندگان مجبور به پارک کردن خودروی خود در خیابان‌های اطراف مصلی نباشند.

    جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس در این محدوده پوشش ترافیکی را کامل خواهد کرد، افزود: با توجه به بار ترافیکی صبحگاهی و همچنین بار ترافیک عصرگاهی، در نظر گرفتن پارکینگ برای مراجعه کنندگان ضروری است.

    عابدی همچنین از محدودیت توقف در طول خیابان شهید بهشتی خبر داد و گفت: همکاران پلیس با توقف در محل غیرمجاز توقفی که ایجاد سد معبر کند و دیگر تخلفات رانندگی در دیگر نقاط شهر برخورد خواهند کرد.

    امکان تغییر در ساعت و محدوده زوج و فرد وجود ندارد

    وی درباره اینکه آیا ممکن است پلیس برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات محدوده زوج و فرد را موقتا کاهش داده یا ساعات آن را تغییر دهد، گفت: تخلف ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد به وسیله دوربین‌ها کنترل شده و کاری از پلیس بر نمی‌آید. بنابراین تغییری در محدوده و ساعت زوج و فرد در طول برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها نخواهیم داشت.

    بیست‌ ویکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح امروز فعالیت خود را آغاز کرده و به مدت یک هفته میزبان میهمانان خود خواهد بود و قرار است فردا رییس جمهور در آیین افتتاحیه نمایشگاه حضور یابد.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو(https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو