فونیکسریمکسبهتام

دانشگاه شهید رجایی میزبان خانواده رنو

عصر خودرو: سمینار معرفی مشخصات فنی خودروهای رنو با حضور دانشجویان مکانیک خودرو دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی تهران برگزار شد.

دانشگاه شهید رجایی میزبان خانواده رنو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵:۰۰

به گزارش پایگاه  خبری «عصرخودرو» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نگین خودرو نماینده رسمیRENAULT  فرانسه در ایران؛ طبق اعلام واحد خدمات پس از فروش این سمینار با هدف نیاز سنجی آموزشی، آشنایی دانشجویان با فناوری­های روز دنیا، فراهم سازی امکانات و تجهیز کارگاه آموزشی در دانشگاه­ شهید رجایی تهران در روز دوشنبه 11 آبان ماه برگزار شد و انتخاب دانشگاه شهید رجایی برای اجرای این طرح به عنوان اولین دانشگاه و به صورت آزمایشی با توجه به پتانسیل­های علمی و امکانات دانشگاهی آن صورت گرفت.

نادر وهاب آقای ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: برنامه ریزی و اجرای این سمینار توسط واحد آموزش فنی شرکت انجام شد و افتتاحیه سمینار با سخنرانی دکتر خواجوی، رییس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه شهید رجایی آغاز و در ادامه بنده به عنوان مدیر خدمات پس از فروش نگین خودرو به معرفی طرح، اهداف از اجرای آن و همچنین برنامه­های بلند مدت این طرح نظیر همکاری صنعت و دانشگاه و اجرای کارآموزی و پروژه دانشجویی در شرکت نگین خودرو پرداختم.

وی افزود: این سمینار در سالن همایش علامه جعفری دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه شهید رجایی با حضور بیش از 120 نفر از دانشجویان، هیئت علمی و ریاست دانشگاه برگزار شد و معرفی کلیه محصولات شرکت نگین خودرو، تکنولوژی­های به کار رفته در موتور و گیربکس، ترمز، سیستم های روشنایی و کلیه آپشنهای بکار رفته در خودرو به همراه نمایش فیلم های آموزشی بود که توسط مهدوی و تقی زاده، کارشناسان زبده واحد خدمات پس از فروش نگین خودرو ارائه شد.

مدیر خدمات پس از فروش نگین خودرو همچنین اعلام کرد: فایل­های معرفی توسط آقایان تقی زاده و مهدوی در دو بخش تکنولوژی­های مدرن و تجهزات آپشن ها تدوین گردید و به منظور تفهیم و مشاهده عینی مطالب ارائه شده در سمینار، طی هماهنگی های انجام شده  یک دستگاه خودروی فلوئنس، یک دستگاه داستر امداد  و دو دستگاه اسکالا در محوطه دانشگاه قرار داده شد و اطلاعات مورد نظر توسط کارشناسان شرکت در اختیار دانشجویان قرار گرفت.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
      آرشیو