فونیکسریمکسبهتام

آغاز به کار دهمین نمایشگاه قطعات و مجموعه ‏های خودرو از ۲۵ آبان

نمایش دستاوردهای کیفی ساپکو و ۱۳۳ سازنده شبکه تامین در نمایشگاه دهم

عصر خودرو- شرکت ساپکو به همراه ۱۳۳ سازنده شبکه تامین ایران خودرو دستاوردهای خوددر زمینه کیفیت قطعات و بهره گیری از فناوری های جدید را در دهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران به نمایش می گذارد.

نمایش دستاوردهای کیفی ساپکو و ۱۳۳ سازنده شبکه تامین در نمایشگاه دهم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، این نمایشگاه از 25 آبان به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و میزبان بیش از 800 شرکت داخلی و خارجی فعال در زمینه صنعت قطعه سازی  خواهد بود.

    در نمایشگاه دهم که با حضور شرکت کنندگانی از 20 کشور جهان برگزار می‏شود، شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو همراه با 133 سازنده شبکه تامین خود در سالن خلیج فارس، توانمندی‏های زنجیره تامین را به نمایش می‏گذارد.

    در نمایشگاه امسال برای نخستین بار، نمایندگان معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در کنار ساپکو حضور خواهند داشت. ستاد فناوری نانو، صندوق نوآوری و شکوفایی و فن بازار ملی از جمله نمایندگان معاونت علمی و فناوری هستند که در این گردهمایی بزرگ خودرویی به معرفی خدمات خود در خصوص شناسایی، ارزیابی و حمایت از شرکت‏های دانش بنیان می‏پردازند.

    از دیگر نوآوری‏های ساپکو در نمایشگاه دهم، برگزاری کارگاه‏های آموزشی با هدف تبادل تجربیات و دانش تخصصی در حوزه‏های مختلف صنعت قطعه‏سازی است. در این زمینه و با حضور مدیران و کارشناسان برجسته ساپکو، چهار کارگاه تخصصی با محورهای کیفیت شامل چگونگی تهیه شناسنامه کیفی قطعات و نحوه محاسبه عملکرد کیفی سازندگان، FireWall ، QC-Story و 8D & Reactivity برگزار خواهد شد.

    فرآیند مدیریت خرید قالب و ابزار، پروسه گرین‏کاری قالب‏های تزریق پلاستیک، فرآیند سرد و گرم کردن سریع قالب برای رفع عیوب قطعات تزریقی پلاستیکی، فرآیند نمونه‏سازی سریع قطعات همراه با معرفی نرم‏افزار شبیه سازی Autoform از دیگر کارگاه‏های آموزشی ساپکو در دوره برگزاری دهمین نمایشگاه بین‏المللی قطعات، لوازم و مجموعه‏های خودرو تهران خواهد بود.

    گفتنی است، شرکت ساپکو با شش معاونت فنی مهندسی، کیفیت، اقتصادی، بازرگانی و منابع انسانی خود براساس برنامه‏های معین به نمایش آخرین دستاوردهای صنعت قطعه‏سازی کشور می‏پردازد و استفاده از فضای جدید بین‏المللی به وجود آمده در دوران پساتحریم و مذاکره با شرکت‏های معتبر و صاحب نام قطعه‏ساز جهان را از اهداف اصلی خود قرار داده است. این نمایشگاه هر روز از ساعت 9 تا 16 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو