فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین:

پایانه نسیم شمال در قزوین احداث می‌شود

عصر خودرو: مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: برنامه‌ریزی عملیات عمرانی برای پروژه پایانه نسیم شمال در ۴ هزار و ۱۰۰ مترمربع آغاز شده که برای این میزان مساحت ۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

پایانه نسیم شمال در قزوین احداث می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، علی محمدحسینی با اشاره به مهم‌ترین پروژه عمرانی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین در سال جاری اظهار کرد: پروژه احداث پایانه نسیم شمال شهر قزوین تاکنون از 30 درصد رشد فیزیکی برخوردار است.

    وی با اشاره به اینکه در عملیات عمرانی پروژه پایانه نسیم شمال شهر قزوین تسطیح و بتن‌ریزی، مخلوط‌‌ریزی و خاک‌برداری انجام شده، ادامه داد: سعی ما بر این است تا پایان سال جاری این پروژه طبق برنامه‌‌کاری به اتمام برسد.

    مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این پروژه در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع احداث می‌شود که در حال حاضر از سوی منطقه یک شهرداری قزوین چهار هزار و 100 متر مربع آن تملک شده است.

    محمدحسینی با اشاره به برنامه‌ریزی عملیات عمرانی برای پروژه احداث پایانه نسیم شمال در سال جاری، یادآور شد: برنامه‌ریزی عملیات عمرانی برای این پروژه در چهار هزار و 100 متر مربع آغاز شده که برای این میزان مساحت 5 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

    این مسئول با بیان اینکه در صورت تملک بیشتر برای عملیات عمرانی پروژه احداث پایانه نسیم شمال شهر قزوین اعتبار بیشتری هزینه می‌شود، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی در سال جاری، عملیات عمرانی در این میزان مساحت و اعتبار تا پایان سال جاری انجام شده تا بخشی از این پایانه به بهره‌برداری برسد.

    مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین از ادامه فعالیت در پروژه احداث پایانه نسیم شمال این شهر خبر داد و عنوان کرد: احداث سرویس بهداشتی، دیوارچینی دور محوطه، نصب تجهیزات، سایبان و غیره از جمله اقداماتی است که تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

    وی بیان کرد: پیمانکار پروژه احداث پایانه نسیم شمال شهر قزوین، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین است.

    محمدحسینی اضافه کرد: طراحی پروژه احداث پایانه نسیم شمال شهر قزوین از سوی سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین انجام شده است.

    مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین افزود: پایانه نسیم شمال این شهر واقع در بلوار میرزا کوچک‌خان، تقاطع نسیم شمال با هدف کاهش بار ترافیکی در میدان 22 بهمن که از سوی سواری‌های کرایه برون‌شهری و مینی‌بوس‌های مسیر شمال کشور در حال حاضر مشغول به فعالیت است.

    وی تشریح کرد: اتوبوس‌هایی که اکنون در پایانه آزادگان به مسیر شمال کشور سرویس‌دهی می‌کنند در آینده به این پایانه منتقل می‌شوند.

    محمدحسینی ادامه داد: با توجه به ساماندهی میدان 22 بهمن و متمرکز شدن اتوکارها در یک پایانه شهروندان و مسافران می‌توانند برای سفر به مکانی مشخص مراجعه کنند و همچنین می‌توانند از امکانات پایانه مانند سایه‌بان، سرویس بهداشتی، بوفه تنقلات و غیره بهره ببرند.

    مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین بیان کرد: عملیات عمرانی احداث پایانه نسیم شمال این شهر امسال در دستور کار این سازمان قرار گرفته که قسمتی از این پایانه در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی گفت: پروژه احداث پایانه نسیم شمال شهر قزوین در دست اجرای سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین است که با احداث این پایانه، تمام سفرهای شمال کشور به این پایانه انتقال یافته و بار ترافیکی درون شهری کاهش می‌یابد.

    محمدحسینی عنوان کرد: پروژه احداث پایانه نسیم شمال شهر قزوین در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع در بلوار میرزا کوچک‌خان، تقاطع نسیم شمال احداث می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط