فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا «۱۱۹۲»

تداوم آلودگی هوا در تهران و شهرهای صنعتی

باران در ۷ استان کشور شدت می‌گیرد

عصر خودرو- کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم آلودگی هوا در تهران و شهرهای صنعتی خبر داد و گفت: امروز بارش باران و برف در ۷ استان کشور شدت می‌گیرد که موجب لغزندگی جاده‌های کوهستانی خواهد شد.

تداوم آلودگی هوا در تهران و شهرهای صنعتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، امین‌حسین نقشینه در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، با استقرار سامانه بارشی در غرب و شمال غرب کشور، طی امروز و فردا برای شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس و به تدریج از چهارشنبه در شمال شرق کشور ابرناکی، بارش باران گاهی با رعد و برق، وزش باد در ارتفاعات بارش برف و مه‌غلیظ پیش بینی می‌شود.

    کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز وزش باد شدید جنوبی در سواحل دریای خزر سبب افزایش نسبی دما خواهد شد اما در روز چهارشنبه با نفوذ جریانات سرد شمالی بر روی سواحل دریای خزر کاهش محسوس دما رخ خواهد داد.

    وی ادامه داد: دریای خزر از اواخر وقت امروز و فردا مواج خواهد بود. همچنین پنج‌شنبه بارش پراکنده برای شمال غرب، غرب، سواحل شمالی، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

    نقشینه گفت: شدت‌ بارش‌ها امروز در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، غرب کردستان، اردبیل، کرمانشاه، ایلام و غرب لرستان و روز چهارشنبه شدت بارش در جنوب آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، ایلام، لرستان،خوزستان، گیلان و غرب مازندران خواهد بود.

    کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز بارش برف و باران در استان‌های ذکر شده در برخی نقاط با رگبار و رعدوبرق و وزش موقت باد شدید همراه خواهد بود که مه آلوده شدن و لغزندگی جاده‌های کوهستانی از پیامدهای آن خواهد بود.

    وی افزود: امروز آسمان تهران نیمه ابری است که در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی دارد و به تدریج ابری می‌شود و بارش پراکنده در آسمان این استان رخ می‌دهد.

    نقشینه ادامه داد: امروز شهرکرد با دمای منفی 2 درجه سانتیگراد و بندرعباس با دمای 32 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مراکز استان‌های کشور هستند.

    کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شرائط غبارآلود و آلودگی هوا در تهران و برخی شهرهای صنعتی در مناطق مرکزی کشور تا فردا تداوم خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو