فونیکسریمکسبهتام

اعلام جزییات ممنوعیت تردد در بخش هایی از اتوبان چمران و مدرس

عصر خودرو- جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشریح ممنوعیت‌های ترافیکی برای اجلاس بین‌المللی کشورهای صادرکننده گاز در تهران مسیرهای جایگزین برای خودروهای عبوری و بی‌آرتی را نیز اعلام کرد.

اعلام جزییات ممنوعیت تردد در بخش هایی از اتوبان چمران و مدرس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ حسن عابدی گفت: در پی برگزاری اجلاس بین‌المللی کشورهای صادرکننده گاز در سالن اجلاس سران در تهران، ممنوعیت‌های ترافیکی در مناطق 1، 2 و 3 شهرداری اعمال شده است.

    او افزود: همانطور که پیش‌تر نیز اطلاع‌رسانی شده بود برهمین اساس در خیابان‌های یمن و رشیدالدین فضل‌الله، حد فاصل بزرگراه چمران بعد از نیایش تا بزرگراه مدرس بعد از پل صدر، از ساعت 14 ممنوعیت تردد وجود دارد.

    جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه این ممنوعیت‌ها تا پایان اجلاس - حوالی ساعت 21 - ادامه خواهد داشت، گفت: مسیرهای جایگزین که برای خودروهای سواری در نظر گرفته شده این است که رانندگان می‌توانند از اتوبان‌های حکیم و همت، خود را به بزرگراه امام علی (ع) یا صیاد شیرازی رسانده و از آنجا به سمت شمال تهران حرکت کرده و از خروجی‌های کامرانیه، بابایی و دیگر انشعابات خود را به مناطق شمالی پایتخت رسانده و از همین مسیرها نیز می‌توانند به نقاط جنوبی تردد کنند.

    عابدی درباره مسیر جایگزین برای خط 7 بی‌آرتی نیز گفت: مسیر بی‌آرتی پایانه جنوب تا پایانه شهید افشار با توجه به اینکه از بزرگراه چمران عبور می‌کند،‌ تغییر می‌یابد که برای آن دو تصمیم وجود دارد یکی اینکه اتوبوس‌ها مسیر جنوب به شمال چمران را آمده و قبل از ایستگاه نمایشگاه بین‌المللی مسافران خود را پیاده کرده و سپس بازگردند، تصمیم دوم این است که این اتوبوس‌ها وارد مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش شده و از خیابان ولیعصر (عج) تا پارک وی را بالا بروند.

    او درباره اینکه آیا در دیگر خیابان‌ها نیز ممنوعیت تردد اعلام شده است یا خیر، گفت: برای اجلاس تنها ممنوعیتی که اعمال شده، در همین معابر مذکور است و در دیگر معابر هیچ ممنوعیتی وجود ندارد.

    جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین از ممنوعیت تردد کامیون و خودروهای سنگین در بزرگراه‌ها و مناطق 1، 2 و 3 خبر داد و گفت: این ممنوعیت تا پایان اجلاس ادامه خواهد داشت.

    عابدی از شهروندان خواست که با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و همچنین دستگاه‌های دولتی در مناطق 1، 2 و 3 از ترددهای غیرضرور در معابر خودداری کنند چراکه پیش‌بینی می‌شود با توجه به انسداد بخش‌هایی از چمران و مدرس، بار ترافیکی در دیگر معابر افزایش داشته باشد.

    جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از شهروندان خواست با پلیس و ماموران راهنمایی و رانندگی همکاری‌های لازم را داشته باشند و از وسیله نقلیه عمومی برای تردد استفاده کنند.

    عابدی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر پایتخت در آمادگی کامل خواهد بود، گفت: با تخلفات رانندگی همچون گذشته برخورد می‌شود و هیچ‌گونه تخطی از قانون و مقررات برای پلیس پذیرفتنی نیست.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو