فونیکسریمکسبهتام

باند کُندرو بزرگراه فتح افتتاح شد

تسهیل تردد در معابر غرب تهران

عصر خودرو- محور کندروی بزرگراه فتح که بار ترافیکی تردد شهرها و شهرکهای زیادی از اندیشه، شهریار و بخشی از رباط کریم را در جنوب غرب تهران بر عهده دارد، افتتاح شد.

تسهیل تردد در معابر غرب تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، یکی از مشکلاتی که ساکنان غرب تهران به خصوص برخی از شهرها و شهرکهای خارج از حریم پایتخت عنوان کرده اند، نامناسب بودن معابر منتهی به بزرگراه فتح و حجم فراوان ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی در خیابانهای جنوب غرب تهران است.
    شهرداری تهران معابر جدیدی را برای تسهیل تردد شهروندان در این منطقه فراهم کرده است و امروز مسیرهای جدیدی به معابر جنوب غرب تهران اضافه شد.
    در همین رابطه میرزایی معاون فنی و عمرانی منطقه 21 ، از بهره برداری مسیر تندرو و کندروی شمالی تقاطع بزرگراه فتح - رودخانه وردآورد در این منطقه، به منظور کاهش بار ترافیکی و تسهیل در تردد شهروندان، خبر داد .
    معاون فنی و عمرانی این منطقه، با اعلام این خبر گفت: بزرگراه فتح ، به عنوان یکی از اصلی ترین مبادی غرب پایتخت شناخته می شود که ساماندهی و رفع معضلات ترافیکی آن ، همواره جزء اولویت های مهم مدیریت شهری است و به این منظور این معاونت، اقدامات اجرایی لازم را جهت کاهش و رفع معضلات ترافیکی این بزرگراه، در دستور کار خود قرار داده است .
    او گفت: متعاقب مطالعات و بررسی انجام شده از سوی حوزه معاونت فنی و عمرانی منطقه 21؛ مسیر تقاطع بزرگراه فتح - رودخانه وردآورد، یکی از گلوگاه های ترافیکی بزرگراه مزبور است که تنگی دهانه کالورت عرضی موجود، باعث ایجاد سیلاب و آبگرفتگی های شدید و در نتیجه، وارد آمدن خسارات بی شمار به قسمت های مختلف بزرگراه مذکور و سایر تأسیسات موجود در این بزرگراه شده است .
    این مقام مسئول در ادامه گفت: علاوه بر وجود معضل آبگرفتگی در بزرگراه فوق، مشکل فقدان مسیرهای کندرو و دسترسی های مجزا به مراکز نظامی و صنعتی همجوار نیز، موجب ایجاد راه بندان های طویل و معضلات جدی ترافیکی در محور نام برده شده بود؛ لذا، این معاونت از خرداد ماه سال جاری، اجرای عملیات راه اندازی هر چه سریع تر مسیر تندرو و کندروی شمالی تقاطع بزرگراه فتح - رودخانه وردآورد را به منظور کاهش و رفع مشکلات موجود، در دستور کار ویژه خود قرار داد .
    معاون فنی و عمرانی منطقه 21 گفت: اجرای عملیات احداث و راه اندازی مسیر فوق ، با تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی این معاونت و صرف هزینه ای بالغ بر بیست و پنج میلیارد ریال ، به مدت 6 ماه به طول انجامید و در اواخر آبان ماه سال جاری، مورد بهره برداری قرار گرفت که هم اکنون این مسیر بازگشایی شده و آماده تردد شهروندان است.
    میرزایی در پایان سخنانش، گفت: هدف از اجرای این اقدام ایجاد روان سازی ترافیکی، تسهیل در تردد شهروندان و رفع مشکلات آبگرفتگی در تقاطع رودخانه وردآورد و بزرگراه فتح است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو