فونیکسریمکسبهتام

استان درگیر برف و کولاک و امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۴۲۰۰۰ تن

عصر خودرو- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام گزارش عملیات برف و کولاک ٤٨ ساعت گذشته در کشور، گفت: ١٨ استان کشور از شب گذشته درگیر برف و کولاک بوده و خدمات امدادی لازم به ۴۲ هزار و ۴۳۰ تن ارائه شد.

استان درگیر برف و کولاک و امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۴۲۰۰۰ تن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، دکتر ناصر چرخ‌ساز با اشاره به این که در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، اردبیل، ایلام، تهران، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان در دو روز گذشته شاهد بارش برف و وقوع کولاک بوده‌ایم، اظهار کرد: بر این اساس نیروهای هلال‌احمر در این استان‌ها در آماده‌باش کامل بوده و در ٦٣ محور مواصلاتی خدمات لازم را به هموطنان ارائه کردند.

    وی با اشاره به ارائه خدمات امدادی به 42 هزار و 430 تن از متاثران از برف و کولاک، گفت: به علاوه خدمات لازم به 26 مصدوم ارائه و 15 تن از مصدومان که 11 تن آنها زن باردار و چهار تن بیمار و مصدوم بودند به مراکز درمانی منتقل کردند.

    رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام ارائه خدمات سرپایی به ١١ تن در برف و کولاک دو روز گذشته، تصریح کرد: به علاوه 30 هزار و 600 تن از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده و عملیات رهاسازی برای یکهزار و 893 دستگاه خودرو از برف انجام شد.

    بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی با اشاره به بکارگیری٢۰۰ تیم عملیاتی شامل ٧٩۰ امدادگر و نجاتگر برای ارائه خدمت به مردم، افزود: به علاوه 23 هزار تخته پتو، 600 بسته غذایی، 500 بطری آب معدنی، 400 قوطی انواع کنسرو، 2 هزار قرص نان، 100 کیلوگرم خرما، 4 هزار و 400 بسته بیسکویت میان متاثران از برف و کولاک توزیع شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط