فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه مازندران خبر داد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به تعطیلی سه روزه در کشور، گفت: محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ جعفر محمدنژاد اظهار داشت: تردد موتورسیکلت تا شنبه 21 آذر در تمامی بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای محور کندوان، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

    وی با بیان اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز شنبه 21 آذرماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه است.

    فرمانده پلیس راه مازندران به اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، تصریح کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت شش تا 24 روزهای چهارشنبه 18، پنج‌شنبه 19 ،جمعه 20 و شنبه 21 آذرماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

    محمدنژاد با اعلام اینکه تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13:30 تا 24 روز شنبه 21 آذرماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع است، افزود: با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز شنبه 21 آذرماه سال جاری از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء)، به صورت یک‌طرفه است.

    وی تصریح کرد: تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش تا 24 روزهای چهارشنبه 18، پنج‌شنبه 19، جمعه 20 و شنبه 21 آذرماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع اعلام شد.

    فرمانده پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌های مازندران، بیان کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای مازندران عادی و روان و سطح جاده‌ها خشک است و مشکل خاصی وجود ندارد.

    محمدنژاد با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای استان با توجه به لغزنده بودن، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

    تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو