فونیکسریمکسبهتام

نسل جدید سوپرکامارو های مخصوص درگ

عصر خودرو- پس از عرضه کامارو ۲۰۱۶، حال شورولت آماده عرضه سوپرکامارو های مخصوص درگ بر پایه استخوان‌بندی نسل جدید است. و طبق معمول، تولید این نژاد کمیاب از کامارو محدود به تنها ۶۹ دستگاه خواهد بود.

نسل جدید سوپرکامارو های مخصوص درگ
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳:۰۰
  • نسل جدید سوپرکامارو های مخصوص درگ
  • نسل جدید سوپرکامارو های مخصوص درگ
  • نسل جدید سوپرکامارو های مخصوص درگ
  • نسل جدید سوپرکامارو های مخصوص درگ

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، خشم مدرن تر چهره و تناسباتی عضلانی تر، تنها ظاهر کار است؛ COPO Camaro های 2016 به لطف مهندسی جمع‌جور تر، سبک تر و مستحکم تر کامارو نسل شش، تنها در اتاق خام تا 60 کیلوگرم سبک تر شده اند. به لطف مهندسی پیشرفته تر، استحکام ساختاری خودرو تا 28 درصد بهبود یافته و از نظر آئرودینامیک هم شاهد پیشرفت هایی به نسبت نسل قبل هستیم. درضمن، درست مثل COPO Camaro های نسل قبل، شاسی و فنربندی نیز با تغییرات گسترده، مخصوصا برای شرایط درگ کوک شده اند. یک جفت میله فنر دار برای جلوگیری از بلند شدن بیش از حد دماغه در هنگام استارت، چرخ های سبک‌تر رِیس، پوشش یافته با تایر های کف‌صاف گودیر ایگِل و ست ترمز های چهار چرخ دیسکی فاقد سروو به همراه یک چتر ترمز نیز دیگر تغییرات فنی قابل ذکر COPO به نسبت کامارو 2016 هستند.
نیروگاه های V8 متعددی از خانواده LS و LT برای COPO Camaro 2016 قابل سفارش خواهند بود مثل واحد 5.7 لیتری مجهز به سوپرچارجر، 7.0 لیتری دمش طبیعی و واحد 6.2 لیتری جدید جنرال موتورز.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط