فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران:

شهروندان تهرانی ۳۸۲ میلیارد تومان جریمه شده‌اند

عصر خودرو- رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت: در سال ۹۲ و ۹۳ بر اساس گزارش پلیس راهور ۳۸۲ میلیارد تومان شهروندان جریمه پرداخت کرده‌اند.

شهروندان تهرانی ۳۸۲ میلیارد تومان جریمه شده‌اند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، احمد دنیامالی در دویست و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکرات پیش از دستور اظهار داشت: از همکاران خود تقاضا می‌کنم به موقع تشریف بیاورند و علیرغم تذکراتی که در خصوص تأخیر حضور اعضای شورای شهر در جلسه علنی داده شده است ولی متأسفانه جلسات با یک ساعت تأخیر برگزار می‌شود.

    وی ادامه داد: ما کلی طرح و لوایح داریم که باید بررسی شود. با تأخیرهایی که صورت می‌گیرد ولی برای اینکه مشکلی از شهر را عنوان کنیم 2 تا 3 دقیقه مهلت حرف زدن در صحن داده می‌شود لذا باید تدبیری در این خصوص انجام شود.

    دنیامالی با اشاره به اینکه 20 ماه بیشتر از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران باقی نماینده است، گفت، دوستان هنگامی که تازه آمده بودند بحث‌ها و ایده‌هایی را مطرح می‌کردند که هنوز 20 درصد از مباحث نیز به نتیجه نرسیده است و باید وقت بیشتری در این خصوص بگذاریم چرا که جلسه علنی و رسمی شورا از نظر قانونگذاری اهمیت بیشتری دارد.

    رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران درباره گزارش پلیس راهور تهران اظهار داشت: پلیس راهور گزارش مقایسه سال 92 و 93 را منتشر کرده است که البته باید از زحمات پلیس راهنمایی و رانندگی تقدیر کرد.

    وی گفت: واقعیت این است که آمار تخلفات در سطح شهر تهران بسیار بالاست و بر اساس گزارش پلیس راهور در سال 92 و 93 شهروندان تهرانی 382 میلیارد تومان جریمه شده‌اند که از دولت تقاضا داریم بر اساس قانون 60 درصد از درآمدهای جریمه را به شهرداری‌ها پرداخت کنند.

    دنیامالی یادآور شد: در خیلی از چهارراهها عوامل پلیس راهور به صورت دستی چراغ‌ها را مدیریت می‌کنند ولی دوربین‌ها برای مردم ثبت تخلف می‌کند که حتی اگر برای 10 هزار نفر نیز این اتفاق بیفتد حق شهروندان را ضایع می‌کنند.

    رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت: ما فقط در سال 93 حدود 4 میلیون تخلف داشتیم که تسلیم به راننده شده است و 3 میلیون و 300 هزار تخلف نیز الصاقی بوده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط