فونیکسریمکسبهتام

حافظی در میان دبیران شورایاری منطقه ۱۶ تهران:

ساخت پل صدر مشکلی از مردم عادی حل نکرد

عصر خودرو- رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ساخت پل بعثت نیاز به مصوبه شورا برای تأمین اعتبار دارد، گفت: ساخت پل صدر مشکلی از مردم عادی در بعد ترافیک حل نکرد و بیشتر برای تسهیل دسترسی افراد مرفه جامعه بوده است.

ساخت پل صدر مشکلی از مردم عادی حل نکرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم  ، رحمت اله حافظی در جلسه دیدار با دبیران شورایاری منطقه 16 شهر تهران، پس از استماع دغدغه‌ها، مشکلات محلات این منطقه، اظهار داشت: بخشی از مشکلات و موارد مطرح شده توسط شورایاران به اندازه‌ای سطحی است که به راحتی توسط شهرداری منطقه قابل حل بوده و تعجب برانگیز است که چرا تاکنون نسبت به حل این مشکلات اقدام نشده است.

    وی با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات در محلات قابل حل است، افزود: بخشی دیگری از مشکلات و نگرانی ساکنان منطقه برای حل شدن نیاز به هماهنگی و همکاری سایر سازمان‌ها و نهادها از جمله ناجا و برق منطقه‌ای تهران دارد  که در این زمینه نیز شورا از جایگاه سیاست گذاری و هماهنگی ورود خواهد کرد.

    رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه مشکل غیر قابل حلی وجود ندارد، گفت: وعده دو طبقه کردن اتوبان بعثت که در زمان بهره‌برداری از پل صدر توسط شهردار تهران اعلام شد و امروز به مطالبه مردمی تبدیل شده است، بدون کسب مجوز از شورای شهر تهران بوده است. اگر شهرداری تهران لایحه‌ای برای ساخت آن به شورا ارائه دهد بعد از تصویب و تامین منابع قابل اجرا خواهد بود.

    حافظی تاکید کرد: تنها نمی‌توان با حرف زدن و شعار دادن انتظارات مردم را برآورده کرد، ساخت طبقه دوم اتوبان بعثت شاید از ساخت پل صدر واجب تر بود زیرا پل صدر مشکل مردم عادی را حل نکرد و تنها دسترسی متمولین لواسان به بازار و مرکز شهر را تسهیل کرد.این پل حتی برای مردم منطقه نیز مشکل ایجاد کرده است.

    وی در پایان گفت: نیاز است بخشی از مشکلات و درخواست‌های مردم محلات مختلف شهر به افکار عمومی منعکس و تبدیل به مطالبه عمومی شود تا نسبت به حل آن اقدام کنند.

    همچنین در این دیدار محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران نیز با اشاره به اینکه شورایاران نیز منتخب مردم هستند، تصریح کرد: اعضای شورای شهر تهران، شورایاران را بازوان و یاران اجرایی خود در محلات می‌دانند. بدون شک نظارت بر اداره شهر بزرگی همچون تهران با 31 عضو شورای شهر امری سخت و پیچیده است.

    وی گفت: مشکلات مردم در منطقه 16 شهرداری تهران با تعامل قابل حل است و شورای شهر تهران نسبت به حل این مشکلات مصر است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو