فونیکسریمکسبهتام

مدیر کل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان:

۱۰۰ دستگاه خودرو در ناوگان امداد ونجات جاده ای زنجان وجود دارد

عصر خودرو- مدیر کل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: در استان زنجان پنج شرکت امداد و نجات وجود دارد که ۳۶ پایگاه در محورهای مواصلاتی استان زنجان مستقر که۱۰۰ ناوگان امداد جاده ای وجود دارد.

۱۰۰ دستگاه خودرو در ناوگان امداد ونجات جاده ای زنجان وجود دارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، ایرج  دست نشان با اشاره به اینکه سازمان حمل و نقل استان در طرح زمستانی حضور دارد، افزود: این سازمان هم در ارائه خدمات به مردم در طرح زمستانی با دیگر ارگان ها پای کار آمده است.

    وی  به فعالیت شرکت های امداد و نجات در استان زنجان اشاره کردو یاد آورشد: در استان زنجان پنج شرکت امداد و نجات وجود دارد که  36 پایگاه در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند که100 ناوگان امداد جاده ای در این شرکتها وجود دارد.

    مدیر کل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان با اشاره به اینکه حمل و نقل جاده ای سهم بسیار بسزایی را درجابه جایی مسافر و کالا دارد، گفت: در این راستا باید به این حوزه توجه ویژه ای شود.

    دست نشان تاکید کرد: حمل و نقل جاده ای در توسعه اقتصادی کشور سهم بسیار بسزایی را دارد.

    وی افزود: طی هشت ماهه سال جاری حدود سه میلیون و 612 هزارتن کالا با 253 هزار سفر ناوگان بار در استان جابجا شده که نسبت به مدت مشابه حدود 3 درصد کاهش داشته است.

    مدیر کل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان به نوسازی ناوگان جاده‌ای در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در راستای توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری، طرح توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر بین‌شهری در استان زنجان اجرا می‌شود.

    دست‌نشان گفت: وام اعطا شده به رانندگان برای نوسازی ناوگان، با  سود 6 تا 12 درصد است.

    وی با اشاره به فعالیت انجمن صنفی کالا و مسافر در استان زنجان، افزود: در حال‌حاضر 9 انجمن صنفی کالا و مسافر در استان فعال است.

    مدیر کل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان به وضعیت پایانه‌های مسافربری در استان اشاره کرد و اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که زنجان، خرمدره، قیدار و طارم فاقد پایانه مسافربری مناسب هستند و در این میان براساس قانون، احداث پایانه مسافربری برعهده شهرداری است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط