فونیکسریمکسبهتام

فردا، آغاز جریمه سراسری متخلفین زوج و فرد در تهران

عصر خودرو- از فروردین ماه سال جاری کلیه تخلفات به صورت ارشادی بوده اما با هماهنگی های انجام شده با پلیس راهور این جرایم از روز سه شنبه اول دی ماه به صورت قطعی خواهد بود و از طرق پیامک به متخلفین اعلام خواهد شد.

فردا، آغاز جریمه سراسری متخلفین زوج و فرد در تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران، محدوده زوج و فرد در تهران از روز سه شنبه اول دی ماه توسط سیستم‌های هوشمند، کنترل و تخلفات ورود به آن محدوده ثبت می شود.

    مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران گفت: با هدف محدودیت تردد و کاهش حجم ترافیک که دلیل اصلی آلودگی بیش از حد هوای کلانشهر تهران می باشد 176 سامانه نظارتی در مبادی ورودی طرح زوج و فرد و محدوده داخلی آن نصب شده است و از روز سه شنبه اول دی ماه جریمه ورود به این محدوده توسط سیستم های هوشمند ثبت و برای متخلفان جریمه صادر خواهد شد.

    ایلوش وزیری ادامه داد: سامانه‌ هوشمند  کنترل محدوه طرح زوج و فرد از ابزاری اتوماتیک برای تشخصیص متن پلاک خودرو  که معروف به سیستم های ANPR است استفاده می کنند و مبتنی بر تکنولوژی پردازش تصویر و رادار می باشند. این سامانه یازده منطقه شهرداری از کلانشهر تهران را تحت پوشش قرار داده است.

    به گفته وی از فروردین ماه سال جاری کلیه تخلفات به صورت ارشادی بوده اما با هماهنگی های انجام شده با پلیس راهور این جرایم از روز سه شنبه اول دی ماه  به صورت قطعی خواهد بود و از طرق پیامک به متخلفین اعلام خواهد شد.

    این محدوده از شمال بزرگراه رسالت، از شرق بزرگراه امام علی (ع)، از جنوب بزرگراه بعثت و از غرب بزرگراه های شهید نواب و شهید چمران تشکیل شده است و ورود به این محدوده با سیستم های فوق کنترل می شود.

    در این طرح علاوه بر معابر مرزی ورودی، سطح داخلی و معابر آن نیز کنترل و تخلفات تردد در آن ثبت می گردد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو