فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه مازندران:

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران اعمال می‌شود

عصر خودرو- رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بارش باران و لغزنده بودن سطح جاده‌های استان، گفت: محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران اعمال می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران اعمال می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، جعفر محمدنژاد با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، اظهار کرد: تردد موتور سیکلت روزهای چهارشنبه دوم، پنج‌شنبه سوم و جمعه چهارم دی ماه امسال در تمامی بزرگ‌راه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای محور کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع  است.

    وی با بیان اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه چهارم دی ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا ساعت 23 روز جمعه چهارم دی ماه امسال از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به‌ سمت کرج به‌ صورت یک‌طرفه است.

    رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، خاطرنشان کرد: تردد انواع کامیون از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه دوم، پنج‌شنبه سوم و جمعه چهارم دی ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

    محمدنژاد تصریح کرد: همچنین تردد انواع تریلی به‌ استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روز جمعه چهارم دی ماه امسال از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

    وی درباره وضعیت جاده‌های مازندران، تصریح کرد: در حال حاضر در تمامی محورهای استان شاهد بارش باران هستیم.

    رئیس پلیس راه مازندران در مورد وضعیت ترافیکی بیان کرد: وضعیت ترافیک در محورهای مازندران به‌دلیل عادی و روان بوده و سطح جاده‌ها لغزنده است.

    این مسئول با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران با توجه به لغزنده بودن، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

    محمدنژاد اضافه کرد: همچنین همراه داشتن تجهیزات زمستان به‌ویژه زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی و برف‌گیر مازندران ضروری است.

    وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو