فونیکسریمکسبهتام

کرار جاسم:

وسایل منزل و خودروی شخصی‌ام را به سرقت بردند

عصر خودرو- هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال از سرقت وسایل منزل و خوردوی شخصی‌اش خبر داد و از سرپرست باشگاه استقلال خواست که پیگیر این موضوع باشد.

وسایل منزل و خودروی شخصی‌ام را به سرقت بردند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تسنیم، کرار جاسم که به دلیل اختلاف مالی با استقلال از این تیم جدا و به تیم نفت عراق پیوست، در صفحه اینستاگرام خود ادعا کرد که وسایل او در منزلی که باشگاه استقلال در اختیارش قرار داده بود، به سرقت رفته است.

    برپایه این گزارش، وی مدعی شده است: باشگاه استقلال، خانه و ماشین من را به سرقت بردند. آقای افشارزاده، آیا شما این کار را تأیید می‌کنید که خانه من که در آن تمام وسایل شخصی‌ و خانواده‌ام، لباس و طلا و 50 هزار دلار پول، کارت‌های بانکی و آیپدهای فرزندانم در آنجا بوده، به سرقت برود و هیچ اثری از آن نباشد؟ آیا این درست است که باشگاه بدون اجازه بنده شخص دیگری را در منزلم من جایگزین کند؟ در صورتی که تا الان که بیشتر از یک ماه می‌گذرد هنوز پول سال گذشته و مالیاتی که توافق و تعهد کرده بودند، پرداخت نشده و در صورت پرداخت پول به بنده، باید خانه را تحویل بدهم. متأسفانه هیچ کدام از تعهداتی که به من داشتند عملی نشده و علاوه بر آن خانه و ماشین من را به سرقت برده‌اند. از آقای افشارزاده انتظار دارم پیگیر این موضوع باشد. بنده می‌تونستم با شکایت به فیفا تمام حق و حقوق خودم را بدست بیاورم اما به باشکاه استقلال احترام گذاشتم و انتظار داشتم آنها هم به من احترام بگذارند و به تعهدات خود عمل کنند. امروز از طریق وکیل حقوقی و مدیر برنامه‌ام شکایتی تنظیم کرده‌ام و از طریق مراجع قانونی حقم را تمام و کمال خواهم گرفت.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو