فونیکسریمکسبهتام

نایب رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران:

مدیریت یکپارچه، راه حل مشکل حمل و نقل و ترافیک در تهران

عصر خودرو- نایب رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران گفت: راه حل مشکل ترافیک تحقق مدیریت یکپارچه حمل و نقل است و به این منظور باید تلاش ها و پیگیری های جدی تری صورت گیرد.

مدیریت یکپارچه، راه حل مشکل حمل و نقل و ترافیک در تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حسن بیادی با بیان اینکه بیش از 15 ارگان در مقوله ترافیک دخالت دارند که البته اغلب آن ها می خواهند خود در راس امور قرار گیرند، گفت: از این بین بیشتر، ارگان های دولتی دنبال حوزه عمل گسترده تری بوده و سعی در تمرکزگرایی در تصمیم سازی ها دارند و این در حالی است که چاره ترافیک تهران مدیریت یکپارچه است، مدیریتی که در آن یک سیستم تصمیم گیری می کند.

    وی اظهار کرد: این که فکر کنیم یک ارگان خاص بهتر از یک سیستم می تواند ترافیک را مدیریت کند، خطا کرده ایم و باید فارغ از هر نوع خودکامگی دنبال تحقق مدیریت یکپارچه حمل و نقل و ترافیک به عنوان دغدغه اصلی در حل مشکل ترافیک باشیم.

    بیادی تصریح کرد: ترافیک یک معضل چند بعدی است و باید در تصمیم سازی ها تمامی پارامترهای مرتبط با آن به صورت توامان مورد توجه قرار گیرد و اگر بخواهیم تک بعدی به آن نگاه کنیم، هیچ گاه موفق به حل این مشکل نخواهیم شد.

    وی اضافه کرد: امروزه بحث حمل و نقل عمومی با آلودگی هوای تهران گره خورده و همه از مدیریت شهری انتظار دارند که این مشکل را حل کند، در حالی که این سازمان نه مدیریت تولید خودرو را بر عهده دارد و نه مسئولیت تولید سوخت را و حتی کوچک ترین هماهنگی نیز از سوی مسئولان دستگاه های متولی این امور با شهرداری تهران صورت نمی گیرد.

    نایب رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: با توجه به کیفیت خودروها و مباحث مربوط به تعداد ورود خودروهای نو و خروج خودروهای فرسوده از شهر باید مدیریت شهری در تصمیم سازی های مربوط به تولید خودرو دخالت داشته باشد، در حالی که چنین نیست.

    وی اضافه کرد: دست اندرکاران مربوطه که سوخت و خودروی بی کیفیت وارد شهر می کنند، هنگامی که بحث آلودگی هوا پیش می آید خود را کنار می کشند و طوری مظلوم نمایی می کنند که انگار آن ها هیچ گونه دخالتی در آلودگی هوا ندارند و تازه در چنین شرایطی از مدیریت شهری انتظار دارند آلودگی هوا را رفع کند.

    وی با تاکید بر این نکته که عمده ترین مشکل حمل و نقل و ترافیک در تهران عدم مدیریت یکپارچه است، گفت: راه حل مشکل ترافیک تحقق مدیریت یکپارچه حمل و نقل است و به این منظور باید تلاش ها و پیگیری های جدی تری صورت گیرد.

    حسن بیادی خاطرنشان کرد: طرح موضوع حمل و نقل انسان محور در این دوره می تواند مسئولان را نسبت به این موضوع آگاه تر کرده و حساسیت های لازم را در مردم ایجاد کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو