فونیکسریمکسبهتام

محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

عصر خودرو- پلیس راهور نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصرخودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس راهور، تردد موتورسیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز چهارشنبه -16 دی ماه- تا ساعت 24:00 روز جمعه - 18 دی ماه- از محورهای کرج - جالوس ،هراز ، فیروزکوه و تهران- سمنان- مشهد و برعکس ممنوع است.
    در محور کرج - چالوس تردد انواع تریلر وکامیون وکامیونت از محور کرج- چالوس ممنوع است.
    تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14:00 تا 23:00 روز جمعه - 18 دی ماه- از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا 23:00روز جمعه - 18 دی ماه- از 15کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
    در محور هراز تردد تمام تریلرها در محور هراز ممنوع است.
    تردد تمام کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 08:00 تا 24:00 روزهای چهار شنبه ، پنج شنبه و جمعه - 16, 17, 18 دی ماه - از محورهراز ممنوع است.
    در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 08:00 تا 24:00 روز جمعه مورخه 18 دی ماه 94 از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط