فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه ایلام اعلام کرد:

مه گرفتگی شدید در جاده های ایلام

ریزش کوه یک مسیر را مسدود کرد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به مه گرفتگی شدید در جاده های استان و لزوم رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان، گفت: ریزش کوه مسیر فرعی شهرستان آبدانان به ملکشاهی را مسدود کرده است.

مه گرفتگی شدید در جاده های ایلام
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ محسن ناصری اظهار داشت: از صبح روز گذشته با ورود سامانه بارش زا به آسمان استان شاهد بارش نزولات آسمانی در تمام نقاط استان هستیم.

    وی با اشاره به اینکه برابر اعلام سازمان هواشناسی بارندگی ها تا اواخر امروز ادامه خواهد داشت، گفت: از اوایل شب گذشته تاکنون بیشتر محورهای کوهستانی استان به ویژه محور قلاجه با مه گرفتگی غلیظی همراه بوده است.

    رئیس پلیس راه ایلام تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته خوشبختانه هیچ گونه حادثه رانندگی منجر به فوت در جاده های ایلام روی نداده است.

    وی درخصوص وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان ایلام گفت: در حال حاضر به جز محور آبدانان به شهرستان ملکشاهی که به علت ریزش کوه در منطقه انجیره به تخت خان مسدود است مابقی محورها باز و تردد در آن ها جریان دارد.

    ناصری با تأکید بر اینکه به محض بازگشایی این محور اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت، گفت: از رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند خواست مسیر دره شهر – کبیرکوه را به عنوان محور جایگزین انتخاب کنند.

    وی در پایان از رانندگان خواست با توجه به مه گرفتگی در برخی محورهای مواصلاتی استان ایلام از سرعت و سبقت غیر مجاز پرهیز کنند و ضمن رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی و همراه داشتن زنجیر چرخ از سالم بودن سیستم برف پاک کن خودرو نیز اطمینان حاصل کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو