فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ خبر داد؛

ایستگاه آموزش ترافیک در سیدخندان راه‌اندازی می شود

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از راه اندازی ایستگاه آموزش ترافیک در پل سیدخندان با هدف کاهش تخلف و تصادف در شهر خبر داد.

ایستگاه آموزش ترافیک در سیدخندان راه‌اندازی می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: به منظور حفظ سلامت اهالی و کاهش حوادث در خیابان‌ها، با همکاری پلیس راهور منطقه ایستگاه آموزش در پل سیدخندان راه اندازی خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه این ایستگاه برای پاسخ به سؤالات اهالی و همچنین آموزش چهره به چهره به رانندگان در راستای کاهش تصادف‌های شهری برپا می شود، خاطرنشان کرد: خیابان‌های سبلان، شهید بهشتی، شهید مطهری و حوالی میدان امام حسین(ع) هم از خیابان‌های شلوغی هستند که لازم است در آنها ایستگاه آموزش راه‌اندازی شود.

    معاون شهردار منطقه 7 با تاکید بر لزوم اجرای این طرح یادآور شد: نقش رفتارهای ترافیکی تاکسیرانان، الگوپذیری سایر رانندگان از آنها و ظرفیت تبلیغی و ترویجی ناوگان تاکسیرانی، تأثیر به سزایی در ترافیک شهر خواهد داشت.

    حیدرنیا در ادامه با اشاره به افزایش تعداد تاکسی های ون در خطوط پرتردد منطقه با هدف به حداقل رساندن زمان انتظار مسافران در روزهای سرد سال، اظهار داشت: طرح افزایش 40 دستگاه تاکسی ون در پایانه سیدخندان و 4 دستگاه خودرو کنترل و نظارت در فصل بارندگی و سرما برای به حداقل رساندن زمان انتظار مسافران و کاهش مسافربران دربستی در مسیرهای پرتردد منطقه اجرا می شود.

    وی تصریح کرد: این تاکسی های ون در پایانه سیدخندان و در مسیرهای پرمسافر منطقه شامل فلکه دوم تهرانپارس، نوبنیاد، میدان انقلاب، میدان فاطمی، فلکه چهارم تهرانپارس، میدان هروی، رسالت و ابتدای خیابان بهار اضافه می شوند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو