فونیکسریمکسبهتام

کشف سه میلیون لیتر فرآورده نفتی قاچاق در زاهدان

عصر خودرو- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: حدود سه میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی قاچاق در ۹ ماه گذشته در این منطقه کشف شد.

کشف سه میلیون لیتر فرآورده نفتی قاچاق در زاهدان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، دادخدا اعتصامی اظهار کرد: این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه پارسال 88 درصد رشد داشته است.
    وی گفت: بیشترین فرآورده نفتی قاچاق مکشوفه در منطقه، در سال جاری نفت گاز به میزان دو میلیون و 423 هزار و 626 هزار لیتر بود.
    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان افزود: بنزین قاچاق به میزان 242 هزار و 300 لیتر و نفت سفید با 254 هزار و 781 لیتر در رده های بعدی فرآورده های نفتی مکشوفه قرار دارند.
    اعتصامی افزود: کشف این حجم از فرآورده های نفتی، صرف نظر از تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی منطقه، حکایت از خروج گسترده و غیرقانونی این فرآورده ها از مرزهای جنوب شرق کشور دارد.
    وی بیان کرد: تفاوت قیمت فرآورده های نفتی در دوسوی مرزها، وسوسه کسب سود سرشار، عدم وجود زیرساختهای مولد و اشتغالزا در سیستان و بلوچستان باعث شده تا سودجویان با استفاده از شگردهای مختلف برای قاچاق آن تلاش کنند.
    وی اجرای طرح تحویل سوخت براساس پیمایش، بازدید سرزده از مصرف کنندگان سوخت با همکاری سازمان های متولی، اجرای طرح کدینگ کارتهای هوشمند سوخت به منظور جلوگیری از سوختگیری کارتهای مهاجر و کنترل باک کامیون های ترانزیت در پایانه های مرزی را بخشی از اقدامات منطقه زاهدان برای مقابله باقاچاق سوخت در این خطه برشمرد.
    منطقه زاهدان یکی از مناطق سی و هفتگانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور است که با دارا بودن چهار ناحیه زاهدان، زابل، خاش و سراوان، وظیفه تامین و توزیع سوخت مردم در شمال، مرکز و بخش هایی از جنوب استان سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو