فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان اردبیل:

محور خلخال ـ پونل تا اواخر سال مسدود است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: به غیر از محور خلخال ـ پونل که به دلیل ریزش احتمالی بهمن تا اواخر سال مسدود است در بقیه محورهای مواصلاتی تردد جریان دارد.

محور خلخال ـ پونل تا اواخر سال مسدود است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، سید حجت فتاحی اظهار کرد: هر چند هیئت دولت افزایش نرخ جرایم راهنمایی و رانندگی را تصویب کرده و قرار است به زودی اجرایی شود اما ارقام این افزایش نرخ هنوز به ما ابلاغ نشده که به محض ابلاغ از طریق رسانه‌ها این مبالغ جدید رانندگی را اعلام خواهیم کرد.

    وی یادآور شد: قطعا این افزایش‌ها و اعمال برخی از جرایم راهنمایی و رانندگی قدرت بازدارندگی خواهد داشت ولی اصل تقویت برنامه‌های آموزشی و مراقبت خود راننده است که می‌تواند ایمنی را در ترددها و افزایش توان رانندگی شایسته را فراهم آورد.

    رئیس پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر اکثر محورهای مواصلاتی استان خیس و لغزنده بوده و گذر از آنها به رعایت مقررات و احتیاط بیشتر و پرهیز از عجله و شتاب دارد، گفت: مردم در مسافرت‌های روزانه و هفتگی خود در گذر از محورهای مواصلاتی مختلف می‌توانند با برقراری تماس با سامانه گویای پلیس به شماره 02188255555 تماس گرفته و از آخرین وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی مطلع شوند.

    فتاحی تصریح کرد: همچنان توصیه ما بر این است که تا آخر زمستان رانندگان حتما تجهیزات زمستانی را با خود به همراه داشته باشند و اجازه ندهند در صورت بروز مشکل در مسیر ترددی خود گرفتار برخی سوء تدبیرها شده و در جاده‌ها مشکلی در تردد آنها به وجود آید.

    این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه اغلب جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان در فصل زمستان با سختی تردد و عبور و مرور روبه‌رو است انتظار می‌رود حتی صاحبان خودروهای سبک و سنگین تمام تجهیزات زمستانی را با خود به همراه داشته باشند و در عین رانندگی از عجله و شتاب و نادیده گرفتن قوانین راهنمایی و رانندگی پرهیز کنند.

    رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: در حال حاضر به غیر از محور خلخال ـ پونل به دلیل ریزش احتمالی بهمن تا اواخر سال مسدود است در بقیه محورهای مواصلاتی تردد جریان دارد و تنها در تونل آزادگان در محور اردبیل ـ پارس‌آباد در ساعات صبح و عصرگاهی در روزهای 27 و 28 دی ماه به دلیل برخی تعمیرات محدودیت و ممنوعیت تردد اعمال می‌شود که رانندگان می‌توانند از کنار گذر این تونل استفاده کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو