فونیکسریمکسبهتام

خط و نشان جدی برای رقبا؛

نمایش خودرو پیشرفته فرمول یک در ارتفاعات آلپ

عصر خودرو- یکی از پیشرفته ترین خودروهای فرمول یک جهان سر از ارتفاعات آلپ درآورده تا مشخص شود رقابتهای امسال با هیجانی بی سابقه برگزار خواهد شد.

نمایش خودرو پیشرفته فرمول یک در ارتفاعات آلپ
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، شرکت ردبول خودرو  ویژه مسابقات فرمول یک خود را به ارتفاعات پوشیده از برف Kitzbühel اتریش برده است. این منطقه به عنوان یکی از بهترین ارتفاعات همواره پوشیده از برف در جهان برای اسکی بازان محسوب می شود.

    این خودرو متعلق به تیم Toro Rosso یکی از تیمهای ردبول در مسابقات فرمول یک محسوب می شود.

    این شرکت خودروی ارتقایافته خود که 800 اسب بخار قدرت دارد را با استفاده از زنجیر چرخ بر روی سطوح شیب دار پوشیده از برف آلپ به حرکت درآورده تا نشان دهد با بهره گیری از به روزترین فناوری های ساخت خودرو، محصولی را برای رقابتهای این فصل فرمول یک آماده کرده که از هر حیث رقیب جدی برای سایر رقباست.

    مهندسان این ردبول با استفاده از بالگرد توانستد این خودروی خاص را به ارتفاعات آلپ برسانند تا با نمایش آن در سرمای قابل توجه منطقه نشان دهند که این محصول جدید از هر حیث برای حضور در شرایط آب و هوایی متفاوت آماده است.

    آنها برای اینکه احتمال لغزش خودرو در سطوح برفی را به حداقل برسانند تغییرات و به روزرسانی هایی در سیستم کنترل آن اعمال کردند.

    وزن کم این خودرو یکی دیگر از ویژگیهای شاخص آن است که البته سایر تیمهای شرکت کننده در رقابتهای فرمول یک نیز به آن توجه می کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط