فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی تهران خبر داد

ورود تاکسی‌های هیبریدی به پایتخت از فردا

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت تاکسیرانی تهران از تصمیمات جدیدی در خصوص نوسازی تمامی تاکسی‌های فرسوده خبر داد.

ورود تاکسی‌های هیبریدی به پایتخت از فردا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، میثم مظفر در تشریح جلسه صبح امروز مسئولان نوسازی تاکسی‌های فرسوده با معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، گفت: صبح امروز طی این جلسه توافقاتی بین ایران خودرو، ستاد حمل و نقل و سوخت، وزارت کشور و سه بانک ملت، تجارت و پارسیان در خصوص نوسازی تاکسی‌های فرسوده ایجاد شد.

    وی با بیان اینکه هر سه بانک ذکر شده موظف هستند 30 هزار فقره وام و تسهیلات لازم برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده را به متقاضیان ارائه دهند، گفت: مقرر شد هر سه بانک مبلغ 20 میلیون تومان وام با بهره 16 درصد و بازپرداخت 48 ماهه را به رانندگان تاکسی‌های فرسوده اختصاص دهند و همچنین 5 میلیون تومان ارزش گواهی اسقاط تعیین شد که توسط ستاد حمل و نقل سوخت از فاکتور فروش خودرو کسر خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت تاکسیرانی تهران با بیان اینکه با آغاز دهه فجر ثبت‌نام از متقاضیان نوسازی تاکسی‌های فرسوده آغاز می‌شود، ادامه داد: مالکان باید به دفاتر شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی مراجعه و در سایت نوسازی ثبت‌نام کنند.

    مظفر با بیان اینکه از 11 اسفند ماه شرکت ایران خودرو اقدام به تحویل خودروی سمند EF7 و پژو 405 به متقاضیان می‌کند، گفت: بنا داریم طی یک اقدام ضربتی نوسازی تاکسی‌های فرسوده انجام شود.

    وی افزود: شرکت ایران خودرو متعهد شده است که در اسفندماه 8000 دستگاه خودرو، در فروردین سال آینده 7000 تاکسی و از اردیبهشت ماه سال آینده نیز ماهانه 15 هزار تاکسی را به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه کند.

    مدیرعامل شرکت تاکسیرانی تهران همچنین از ورود تاکسی‌های هیبریدی و پاک به سیستم حمل و نقل از فردا به پایتخت خبر داد و گفت: 50 خودروی دارای استاندارد یورو 5 به زودی وارد حمل و نقل عمومی می‌شوند و این در حالی است که این خودروها از مدل جدید سرمایه‌گذاری پیروی می‌کنند چرا که این خودروها در مالکیت شرکت خصوصی هستند و رانندگان این تاکسی‌ها تحت استخدام و حقوق‌بگیر این شرکت‌ها هستند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو