فونیکسریمکسبهتام

تردد خودروها در چند گردنه ارتباطی استان زنجان با زنجیرچرخ میسر است

عصر خودرو- مسئول مرکز مدیریت راه های ارتباطی استان زنجان گفت: به دلیل وجود برف و لغزندگی سطح جاده، تردد خودروها در چند گردنه ارتباطی زنجان فقط با زنجیرچرخ انجام می شود.

تردد خودروها در چند گردنه ارتباطی استان زنجان با زنجیرچرخ میسر است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، مسعود خوشکام با بیان اینکه ریزش برف از اواخر وقت شنبه شب در این استان آغاز شده است، افزود: تردد خودروها در این گردنه ها که در مسیرهای ارتباطی زنجان - تهم - چورزق، زنجان - طارم، زنجان - دندی واقع هستند از شب گذشته با استفاده از زنجیرچرخ صورت می گیرد.
    وی با بیان اینکه در زمان حاضر در مسیرهای ارتباطی زنجان - دندی و دندی - تخت سلیمان، مه غلیظ حاکم است و بهتر است رانندگان به دلیل کاهش دید افقی با احتیاط بیشتری رانندگی کنند اظهار کرد: عوامل راهداری زنجان بلافاصله با آغاز بارش برف به نقاط برفگیر عزیمت و نسبت به برف روبی و نمک پاشی مسیرهای پوشیده از برف اقدام کردند تا در آمد و شد خودروها خللی ایجاد نشود.
    خوشکام با بیان اینکه شب گذشته، مسیرهای ارتباطی سلطانیه - خدابنده، ابهر - خدابنده و زنجان - بیجار، بارش برف را شاهد بودیم که راهداران بلافاصله عملیات برف روبی را انجام دادند تا تردد خودروها بدون زنجیر چرخ انجام شود افزود: در سایر مسیرها نیز که بارش باران وجود داشت به دلیل ترس از افت دما و یخ زدگی و در نتیجه لغزنده شدن سطح جاده، عملیات نمک پاشی از سوی راهداران صورت گرفت.
    مسئول مرکز مدیریت راه های ارتباطی استان زنجان گفت: در زمان حاضر کلیه مسیرهای اصلی باز است و تردد خودروها برقرار می باشد و گزارشی نیز در باره بسته بودن راه های ارتباط روستایی در این استان دریافت نشده و راهداران درحال سرکشی به این مسیرها هستند تا در صورت مشاهده بسته بودن راه ها نسبت به عملیات مسیرگشایی اقدام کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو