فونیکسریمکسبهتام

نقش جشنواره ترافیک و رسانه در کاهش تلفات

عصر خودرو- دبیر هفتمین جشنواره ترافیک و رسانه گفت: در هفتمین جشنواره تعداد هزار و ۹۷۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

نقش جشنواره ترافیک و رسانه در کاهش تلفات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران،کاظمی دینان دبیر جشنواره ترافیک و رسانه اظهار داشت: نخستین جشنواره در سال 86 به پیشنهاد دو خبرنگار پایه گذاری شد و امسال هفتمین جشنواره ترافیک و رسانه که آغاز شده 26 بهمن به پایان می‌رسد.

    وی افزود: در سال‌های 86 تا 92 جشنواره ترافیک و رسانه برگزار شد و مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ترافیک و رسانه 26 بهمن در بوستان اندیشه برگزار می شود.

    کاظمی دینان در ادامه هدف از اجرای این جشنواره ها را ایجاد انگیزه در میان اصحاب رسانه یاد کرد و گفت: جشنواره ترافیک و رسانه با هدف ایجاد انگیزه میان خبرنگاران و فعالیت بیشتر این قشر در حوزه ترافیک شهری است.

    وی افزود: آثار این جشنواره در بخش رسانه های مکتوب (تیتر،خبر،مصاحبه،گزارش های خبری،توصیفی تحلیلی و مقاله)رسانه های دیداری و شنیداری (خبر ، مصاحبه ، گزارش)رسانه های تصویری (عکس،کاریکاتور و طرح)رسانه های شهروندی ترافیک بوده است.

    کاظمی دینان بیان کرد : 8 سال پیش هزار و 200 تن در تصادفات تهران جان خود را از دست می دادند که خوشبختانه در این مدت با کاهش 50 درصدی مواجه شده که البته برگزاری این جشنواره ها نقشی در روند کاهش تلفات داشته است.همچنین امسال 13 هزار تن مجروح در تصادفات رانندگی شهر تهران داشته ایم.

    وی تصریح کرد: برخی اعلام کردند که این جشنواره آخرین جشنواره ترافیک و رسانه محسوب می شود در حالی که این موضوع صحت ندارد و در کنار جشنواره ترافیک شهری ، جشنواره ترافیک و رسانه هم برگزار می شود چرا که به جهات مختلف این دو جشنواره با هم متفاوت است.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو