فونیکسریمکسبهتام

فرماندار ویژه بروجرد:

زیرساخت‌های حمل‌ونقل در بروجرد اصلاح می‌شود

عصر خودرو- فرماندار ویژه بروجرد گفت: زیرساخت‌های حمل‌ونقل در بروجرد به‌منظور جذب سرمایه‌گذار اصلاح می‌شود.

زیرساخت‌های حمل‌ونقل در بروجرد اصلاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، مسلم پور قاسمیان شامگاه چهارشنبه در دومین گردهمایی سالانه مجمع بسیج این شهرستان اظهار داشت: رفع معضل بیکاری فراگیر در شهرستان بروجرد تنها با استفاده از جذب سرمایه‌گذاران امکان‌پذیر است.

    وی وجود زیرساخت‌های لازم را شرط اصلی دعوت از سرمایه‌گذاران برشمرد و افزود: سرمایه‌گذاران در بدو ورود به این شهرستان با مشاهده نبود زیرساخت‌های لازم از حضور در بازار سرمایه‌گذاری منصرف شده و شرط اساسی حضور در این شهرستان را اصلاح زیرساخت‌های حمل‌ونقل ریلی و زمینی می‌دانند.

    فرماندار ویژه بروجرد بابیان اینکه عدم وجود زیرساخت‌های لازم جذب سرمایه‌گذار را با مشکل مواجه کرده است، عنوان کرد: در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری به‌منظور دعوت از سرمایه‌گذاران به این شهرستان انجام‌شده اما این مهم تا هنگامی‌که زیرساخت‌های موردنیاز کار اصلاح نشود همچنان محقق نمی‌شود.

    وی با اشاره به لزوم اصلاح زیرساخت‌های حمل‌ونقل در این شهرستان عنوان کرد: تنها راه ارتباطی شهرستان بروجرد با مرکز کشور به دلیل نامساعد بودن شرایط تردد در آن روزانه شاهد وقوع تصادفات بسیاری است که این خود به گریز سرمایه‌گذار می‌انجامد.

    پور قاسمیان با تأکید بر ضرورت به‌کارگیری اهداف اقتصاد مقاومتی در تصمیم‌گیری‌های عمرانی این شهرستان بیان کرد: جذب سرمایه‌گذار در راستای راهکارهای اساسی اقتصاد مقاومتی تنها راه علاج بیکاری این شهرستان است که می‌توان با اجرای آن آینده روشن سرمایه‌گذاری در شهرستان بروجرد تضمین را کرد.

    وی با اشاره به فعالیت برخی افراد در تخریب زیست‌گاه‌های طبیعی تصریح کرد: در سال‌های اخیر برخی افراد سودجو با قلع‌وقمع درختان مناطقی همچون گلدشت بروجرد اقدام به ویلا سازی غیرقانونی کرده که با این افراد توسط دستگاه قضایی شهرستان بروجرد برخورد قاطع و جدی شده و مانع از فعالیت‌های آن‌ها می‌شویم.

    فرماندار ویژه بروجرد به برخورد قاطع و جدی با هنجارشکنان اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد: راهکارهای بسیج در خصوص مقابله با ناهنجاری‌هایی همچون بدحجابی، اعتیاد و فرش البسه غیرمجاز در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به رأی و تبادل‌نظر گذاشته می‌شود.

    وی با اشاره به افزایش ضریب نفوذ ماهواره و شبکه‌های سازمان‌یافته در میان خانواده‌ها این امر را علت دین‌گریزی برخی افراد خواند و گفت: تلاش می‌شود با اشاعه درست فرهنگ‌های غنی دینی و باورهای مذهبی با به‌کارگیری ظرفیت‌های مغفول مانده در جامعه این امر اصلاح شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو