فونیکسریمکسبهتام

با حضور علاقه‌مندان

دومین همایش اتومبیلرانی خانوادگی در سمنان برگزار می‌شود

عصر خودرو- دومین همایش اتومبیلرانی خانوادگی انقلاب با حضور علاقه‌مندان، فردا در سمنان برگزار می‌شود.

دومین همایش اتومبیلرانی خانوادگی در سمنان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، مدیر ورزش و سلامت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان امروز در تشریح جزئیات این برنامه اظهار داشت: دومین همایش اتومبیلرانی خانوادگی انقلاب به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و با هدف ایجاد شور و نشاط در جامعه، تحکیم بنیان مقدس خانواده، تشویق به ورزش خانوادگی و سلامت اجتماعی در شانزدهمین روز از ماه بهمن در سمنان برگزار می‌شود.

    سیما روشنایی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه باید ساعت 9 صبح فردا در خیابان آستانه سمنان حضور یافته و ثبت‌نام کنند.

    به گفته وی، دومین همایش اتومبیلرانی خانوادگی انقلاب از خیابان آستانه آغاز می‌شود و در میدان امام خمینی (ره)، چهارراه مازندران، خیابان طالقانی، میدان ارگ، میدان مشاهیر، باغ فردوس، میدان معلم، بلوار ورزش، پل زیرگذر شهید خالصی، مسکن مهر، بلوار فضیلت، مجتمع آوست، بلوار امیرکبیر، بلوار شهید اخلاقی ادامه یافته و در میدان امام علی (ع) به پایان می‌رسد.

    مدیر ورزش و سلامت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان گفت: به همراه داشتن خانواده، تزئین انقلابی و زیبای ماشین و رعایت قوانین و مقررات ازجمله بخش‌های انتخاب برندگان است.

    روشنایی با بیان اینکه در نخستین همایش اتومبیلرانی خانوادگی که سال گذشته برگزار شد 50 خانواده حضور داشتند، گفت: این همایش به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان و با مشارکت هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو