فونیکسریمکسبهتام

شهردار ورامین خبر داد:

پل ۱۵ خرداد ورامین زیرگذر می شود

عصر خودرو- شهردار ورامین گفت: یکی از اقدامات خوبی که از سوی شهرداری ورامین دنبال شده، اصلاح وضعیت پل ۱۵ خرداد ورامین است.

پل ۱۵ خرداد ورامین زیرگذر می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، ظهر پنج شنبه و همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، نمایشگاه دستاوردهای شهرداری ورامین با عنوان نسیم خدمت با حضور مسئولان و مدیران شهری افتتاح شد.

    در این نمایشگاه که در میدان امام حسین(ع) شهرستان ورامین دائر شده است، خدمات مدیریت شهری ورامین در دو سال و نیم گذشته به نمایش گذاشته شده است.

    علی حیدریان شهردار ورامین در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه نسیم خدمت فعالیت های چندسال اخیر شهرداری در حوزه های عمرانی و فرهنگی را به نمایش درآورده است.

    وی افزود: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه نسیم خدمت، برقراری ارتباط گسترده تر مدیران شهری با مردم است تا نظرات و پیشنهادات شهروندان در فعالیت های شهری پیاده شود.

    حیدریان ادامه داد:  یکی از اقدامات خوبی که از سوی شهرداری ورامین دنبال شده، اصلاح وضعیت پل 15 خرداد ورامین است که در این راستا قرار شده تا زیرگذر این پل احداث شود که خدمت بزرگی به مردم شهرستان ورامین خواهد بود.

    حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین نیز در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه نسیم خدمت باید مقدمه ای برای دریافت نظرات مردمی و براورده کردن انتظارات شهروندان باشد.

    وی افزود: یکی از نهادهایی که مردم با آن سر و کار جدی دارند، شهرداری و شورای اسلامی است و به همین خاطر باید در خدمت رسانی به مردم تلاش بیشتری شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو