فونیکسریمکسبهتام

وزیر صنعت در مراسم راه اندازی سمند سورن توربو شارژ:

چهره اجتماعی خودرو باید تغییر کند

سالانه ۱.۵ میلیون خودرو وارد بازار می‌شود

عصر خودرو- نعمت زاده گفت: سرمایه اصلی ما اعتماد مردم است و با توجه به اینکه روزانه ۱۶ هزار خودرو در شهر تردد می کنند و سالانه ۱.۵ میلیون خودرو وارد بازار می شوند باید تلاش کنیم تا کیفیت این صنعت را به حداکثر ممکن برسانیم.

چهره اجتماعی خودرو باید تغییر کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان،  نعمت زاده وزیر صنعت در مراسم افتتاحیه سمند سورن توربو شارژ گفت: بازار خودرو در چند سال اخیر روند بسیار مثبتی داشته و با توجه به جلساتی که با مدیران مربوطه در سیکل های مشخص برگزار می کنیم می توان به آینده این صنعت امیدوار بود و هدف ما با این شرایط  تغییر دیدگاه مشتریان نسبت به محصولات داخلی است.


    وی در ادامه افزود: تولید خودرو مرغوب و قابل قبول برای همه مشتریان بسیار دشوار است و باید سعی کنیم تا خود را به رده بالاتری برسانیم زیرا در مرحله بعدی از خودرو صنایع هوایی مد نظر قرار می گیرد.

    نعمت زاده با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت در تولید محصولات اظهار داشت: کیفیت محور اصلی در تولید است و منظور از کیفیت این است که تولیدات در مرحله ابتدایی برتر باشند نه اینکه پس از تولید شدن به دنبال ارتقای کیفیت محصولات باشیم.

    وزیر صنعت در توضیح شرایط فعلی صنعت خودرو بیان کرد: خوشحالیم که صنعت خودرو توانسته پیشرفت خوبی را تجربه کند و در این شرایط باید برای افزایش این پیشرفت روزانه هزاران نفر از اقشار مختلف مردم از ایران خودرو بازدید کنند و برنامه های آموزشی و انتقادی متفاوتی را در نظر بگیریم و در این حالت است که دید جامعه نسبت به خودرو داخلی تغییر خواهد کرد. در گذشته این طرح اجرایی شده و استقبال بسیار خوبی از آن صورت گرفته و در هر صورت باید چهره اجتماعی خودرو را تغییر دهیم و بعد دست به دامن تبلیغات شویم.

    نعمت زاده در ادامه تأکید کرد: سرمایه اصلی ما اعتماد مردم است و با توجه به اینکه روزانه 16 هزار خودرو در شهر تردد می کنند و سالانه 1.5 میلیون خودرو وارد بازار می شوند باید تلاش کنیم تا کیفیت این صنعت را به حداکثر ممکن برسانیم.

    وزیر صنعت با اشاره به اهمیت مسائل فنی یادآور شد: در جهت ورود خودروی جدید به کشور باید به مسائل فنی توجه ویژه ای شود و باید کیفیت آن را روزانه ارتقا بخشیم که این ارتقا کیفیت باید به دست تک تک مسئولین خودروساز صورت گیرد و به تعبیری دیگر قطعه سازان ما یک خانواده هستند که در بخش های مختلف فعالیت می کنند و درکل خودروی ایرانی را تشکیل می دهند که برای بهبود کیفیت باید نظارت کافی بر کل مجموعه صورت گیرد.

    وی با بیان اینکه کیفیت قطعات خودرو از اهمیت ویژه ای در تولید برخوردار است گفت: در این شرایط درصدد هستیم تا مشکلات را بهبود بخشیم و کیفیت قطعات را به گرید A برسانیم و برروی آن نظارت کافی داشته باشیم و امیدواریم شاهد راه اندازی  طرح های بزرگتر در کشور باشیم.

    نعمت زاده در پایان با اشاره به سیاست های مقام معظم رهبری یادآور شد: سیاست های مقام معظم رهبری شامل درون زایی به معنی استفاده از حداکثر ظرفیت های درونی، برون گرایی، توجه به خارج در تمام زمینه های کسب تجارت در بازار، مردمی بودن از لحاظ مشتری مداری و برنامه ریزی صحیح و در آخر دانش بنیان بودن که باید برای پیشرفت و نوآوری مد نظر قرار گیرد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو