فونیکسریمکسبهتام

جیب بر مسافران اتوبوس‌های BRT پایتخت را شناسایی کنید

عصر خودرو- در هرگونه سرقت به شیوه جیب بری ، قرار دادن اموال باارزش بویژه وجوه نقد در قسمت های مختلف لباس مانع از سرقت تمامی آنها توسط سارقین جیب بر خواهد شد.

جیب بر مسافران اتوبوس‌های BRT پایتخت را شناسایی کنید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، در مورخه 10/11/1394 ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره دستگیری یک سارق جیب بر در ایستگاه BRT چهارراه ولیعصر به کلانتری 129 جامی اعلام شد . 

    پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ: 
    با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "جیب بری" و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

    اظهارات شاکی پرونده: 
    شاکی پرونده در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : در داخل اتوبوس ایستاده بودم که متوجه شدم جوانی قصد سرقت جیب مرا دارد ؛ این جوان ( متهم )  قصد فرار داشت که با کمک سایر مسافران اتوبوس او را دستگیر و با پلیس 110 تماس گرفتیم . 

    شناسایی مجرم سابقه دار: 
    با بررسی سوابق متهم "حسین . چ" ( متولد 1370 ) مشخص شد که وی از مجرمین سابقه داری است که از سال 1389 تاکنون ، 5 بار به اتهام جیب بری دستگیر و روانه زندان شده اما هر بار پس از آزادی مجددا سرقت های خود را از سر گرفته است.

    متهم که به گفته خودش نزدیک به 10 سال به مصرف موادمخدر از نوع هروئین اعتیاد دارد ، در اعترافاتش به دهها فقره جیب بری در خطوط اتوبوس های درون شهری BRT بویژه در مسیر سه راه تهرانپارس – آزادی اعتراف و عنوان کرد که سرقت های خود را در ابتدای روز و در زمان مراجعه شهروندان به محل کار انجام داده است. 

    مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : " با توجه به شناسایی تعدادی از شکات پرونده و اعتراف صریح متهم به دهها فقره جیب بری و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی و همچنین مالباختگان ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حـر – خیابان 12 فروردین مراجعه نمایند".

     

    ین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو