فونیکسریمکسبهتام

حرکت فقط با زنجیر چرخ

بارش برف ۴ محور استان سمنان را مسدود کرد

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه استان سمنان گفت: بارش شدید برف و کولاک چهارمحور استان شامل گردنه آهوان در سمنان، محور شاهرود-توکستان، سمنان-افتر و شهمیرزاد-کیاسر را مسدود کرد.

بارش برف ۴ محور استان سمنان را مسدود کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ حسن خسروجردی ضمن تائید مسدود شدن محور آهوان-سمنان و بالعکس ابراز داشت: این محور به علت برف سنگین تا اطلاع ثانوی مسدود است اما عوامل راهداری، امداد و نجات با حضور در محل نسبت به اسکان در راه ماندگان احتمالی و بازگشایی مجدد راه در حال اقدام هستند.

    وی افزود: خوشبختانه تا کنون حادثه قابل ذکری در راه های استان سمنان رخ نداده است اما تردد در اکثر راه های این استان بدون همراه داشتن زنجیر چرخ ممنوع است.

    شهمیرزاد-کیاسر بسته شد

    فرمانده پلیس راه استان سمنان همچنین گفت: محور شهمیرزاد - کیاسر مانند سمنان-افتر به صورت کامل مسدود است و بارش برف اجازه تردد در این محورها را حتی بازنجیر چرخ نمی دهد.

    خسروجردی با بیان اینکه بارش برف همچنان ادامه دارد و از شدت آن کاسته نشده است، تاکید کرد: مسافرانی که قصد تردد در مسیر استان سمنان با استان گلستان را دارند نمی توانند با زنجیر چرخ در تمامی محورهای بین این دو استان تردد کنند همچنین محور شاهرود-توکستان به علت شرایط جوی نامناسب و برف شدید کاملا مسدود است.

    وی افزود: هموطنان در این شرایط خاص جوی بهتر است از ترددهای غیر ضروری در محورهای استان سمنان پرهیز کنند چرا که کاهش دید، سرمای شدید و بارش قابل توجه برف پدیده غالب شامگاه دوشنبه برای راه های مواصلاتی این استان است.

    حرکت فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

    فرمانده پلیس راه استان سمنان ضمن تاکید بر لزوم استفاده از زنجیر چرخ، گفت: در عمده محورهای استان همزمان با شامگاه دوشنبه تردد تنها با زنجیر چرخ ممکن است و حتی در صورت بازگشایی چهار محور مسدود شده استان، بازهم استفاده از زنجیر چرخ در این محورها حداقل تا 24ساعت آینده اجباری است.

    خسروجردی خطاب به هموطنان و رانندگان وسایل نقلیه خصوصی و عمومی ابراز داشت: راه های مواصلاتی استان سمنان به دلیل بارش بسیار شدید برف و کولاک در حال حاضر شرایط ویژه ای دارند لذا در صورت اجبار به تردد از محورهای استان می بایست زنجیر چرخ، سوخت کافی، لباس گرم و پتو، نان، تجهیزات ایمنی و آب را به همراه داشت.

    وی افزود: هموطنان و هم استانی های عزیز همچنین می بایست پیش از تردد در راه های استان از سلامت خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو