فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز:

تمامی محورهای مواصلاتی استان البرز باز است

محور شمشک ـ دیزین مسدود شد

عصر خودرو- مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: با تلاش نیروهای راهداری هم‌اکنون تمامی راه‌های استان البرز باز است و تردد در آنها جریان دارد.

تمامی محورهای مواصلاتی استان البرز باز است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، ابوالفضل باقرنیا با بیان اینکه تمامی راههای این استان به غیر محور شمشک باز است و تردد در آن جریان دارد.

    وی ادامه داد: حضور نیروهای راهداری و استقرار این نیروها در محورهای مواصلاتی استان البرز اقدامات و خدمات لازم را به مسافران ارائه کرده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا و با توجه به بارش شدید برف طی روز گذشته در این استان اقدامات لازم از جمله نمک‌پاشی و برف‌روبی در محورهای مواصلاتی این استان انجام شده است.

    باقرنیا با اعلام اینکه لغزندگی جاده‌ها می‌طلبد تا رانندگان رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند افزود: البته اقدامات ایمنی از جمله نمک پاشی و شن پاشی در این محورها انجام شده است اما می طلبد تا رانندگان برای ارتقای ایمنی بیشتر و حفظ جان خود و دیگران مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

    مدیرکل راه وشهرسازی استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اداره راه به عنوان یک دستگاه امدادی و خدماتی در زمستان امسال فعالانه در جاده‌ها حضور داشته ادامه داد: در زمستان امسال و براساس تمهیدات اندیشیده شده بیش از 210نفر در قالب 25 اکیپ در کنار نیروهای پلیس راه، راهور، انتظامی در محورهای مواصلاتی این استان حضور دارند.

    باقرنیا تبیین کرد: این اکیپ‌ها به تمامی تجهیزات راهداری از جمله 102وسیله نقلیه سبک، نیمه سنگین و سنگین مجهز هستند.

    وی با اعلام اینکه دپوی نمک نیز برای جلوگیری از یخ زدگی انجام شده است،‌ بیان داشت: در این راستا پنج هزار و 200 تن نمک و 20 هزار تن شن برای از بین بردن یخ‌زدگی جاده‌ها در سوله‌ها دپو شده است.
    به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز،‌ استقرار نیروهای راهداری در طرح امداد زمستانی استان البرز تا 15 فروردین سال 95 ادامه دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو