فونیکسریمکسبهتام

آماده باش آتش نشانان پایتخت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن

عصر خودرو- ۳۷۲ نفر از آتش نشانان تهران به همراه خودروهای سبک و سنگین، تامین ایمنی و تمهیدات ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را بر عهده خواهند داشت.

آماده باش آتش نشانان پایتخت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مهدی داوری معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران گفت: باتوجه به فرارسیدن 22 بهمن و راهپیمایی مردم تهران در این روز، سازمان آتش نشانی پایتخت نیز همانند سال های قبل به منظور تامین ایمنی راهپیمایان، تمهیدات ویژه ای را در نظر گرفته است.

    وی ادامه داد: در همین راستا علاوه بر اینکه تمام 121 ایستگاه آتش نشانی در پایتخت در آماده باش کامل قرار خواهند داشت، بر اساس برنامه از پیش تعیین شده، اکیپ هایی از آتش نشانان در 126 نقطه به همراه 101 دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین، تانکرهای آب، نردبان و بالابر، جرثقیل و همچنین 55 دستگاه موتورسیکلت در معیت 372 نفر آتش نشان در نقاط مشخص شده مستقر شده و تا پایان مراسم و عادی شدن رفت و آمد حضور خواهند داشت و اوضاع ایمنی محدوده تحت پوشش خود را کنترل خواهند کرد.

    داوری تصریح کرد: دراین میان 9 دستگاه خودرو و همچنین 22 نفر از این آتش نشانان در قالب حلقه اول از شب قبل به منظور تامین ایمنی غرفه ها، تجهیزات و سیم کشی ها در داخل محوطه میدان آزادی مستقر خواهند شد و بقیه نیروها تحت عنوان حلقه دوم از ساعت 6:30 صبح روز بیست و دوم بهمن ماه در محل های تعیین شده استقرار خواهند یافت.

    وی همچنین تاکید کرد: تمام مدیران عملیاتی سازمان نیز با خودروهای سبک آتش نشانی به صورت سیار، ضمن گشت زنی و سرکشی به نیروهای استقراری، وضعیت ایمنی مسیرها را تحت کنترل خواهند داشت.

    معاون عملیات آتش نشانی تهران اظهار داشت: تعداد زیادی از آتش نشانان غیرشیفت، به صورت خودجوش ضمن حضور در این مراسم و تجدید بیعت با آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایمنی و سلامت هموطنان حاضر در این مراسم را نظاره گر خواهند بود.

    وی در پایان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن، از تمام هموطنان گرامی حاضر در این مراسم خواست که همانند سال های گذشته همکاری خوب و پسندیده ای با آتش نشانان داشته باشند و در صورت بروز حادثه، ضمن حفظ خونسردی خود، بلافاصله از محل حادثه فاصله بگیرند و سریعاً مراتب را به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و یا نزدیک ترین اکیپ استقراری آتش نشانان حاضر در محل، اطلاع دهند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو