فونیکسریمکسبهتام

یک استون مارتین، به عشق نمایش هوایی!

عصر خودرو: بخش خودرو های سفارشی استون مارتین، موسوم به Q by Aston Martin سفارش سری تولید محدودی از V۸ Vantage را دریافت کرده که قرار است با الهام از هواپیما های تیم نمایش هوایی The Blades ساخته شوند.

یک استون مارتین، به عشق نمایش هوایی!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰:۰۰
  • یک استون مارتین، به عشق نمایش هوایی!
  • یک استون مارتین، به عشق نمایش هوایی!
  • یک استون مارتین، به عشق نمایش هوایی!
  • یک استون مارتین، به عشق نمایش هوایی!

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»، این سری خاص که V8 Vantage S Blades Edition نام گرفته، با رنگ بدنه نقره ای و تضادی که سیاهی بخش هایی همچون براگیر فیبرکربنی زیر پوزه، جلوپنجره فیبرکربنی مدل های V12 ونتیج، سقف و چرخ ها با آن ایجاد کرده اند، از دیگر V8 ونتیج های استون‌مارتین متمایز شده. رنگ نارنجی قاب بندی جلوپنجره و کلیپر های ترمز نیز هیجان بیشتر به این تضاد دیدنی می دهد. کابین این نسخه اما محیطی یکدست سیاه، پوشش یافته با چرم و جزئیاتی از جنس آلکانتارا که خطوط دوخت و نوار های تزئینی به رنگ نارنجی در جای جای آن خودنمایی می کند. تزئینات فیبرکربنی و نشان تیم The Blades بر روی پشت سری صندلی ها خوش فرم V8 ونتیج نیز از دیگر مشخصه های این محیط لوکس و هیجان‌انگیز هستند.
V8 Vantage S Blades Edition نیز همچون ونتیج S های V8 استاندارد، از یک نیروگاه 4.7 لیتری 430 اسب‌بخاری نیرو می گیرد که با حداکثر گشتاوری برابر با 490 نیوتن‌متر، شتاب صفر تا صد 4.8 ثانیه و حداکثر سرعتی برابر با 305 کیلومتر در ساعت به آن می دهد. تولید این نسخه، محدود به تنها 5 دستگاه خواهد بود و برای هر یک، قیمت پایه 119 هزار و 950 پوندی در نظر گرفته شده.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
 

 

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط