فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر:

پرداخت کرایه تاکسی با کارت شهروندی

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر در حاشیه هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت جامع بحران گفت: بزودی امکان پرداخت کرایه تاکسی با نصب دستگاه کارت‌خوان بر روی تاکسی‌ها و با استفاده از کارت‌های شهروندی فراهم می‌شود.

پرداخت کرایه تاکسی با کارت شهروندی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، مسیح قائمیان در کنفرانس بین‌المللی مدیریت جامع بحران در خصوص بانکداری مجازی بانک شهر همسو با مدیریت بحران اظهار داشت: شرکت توسعه و نوآوری شهر از زیرمجموعه‌های بانک شهر است که متعلق به شهرداری‌های سراسر کشور می‌باشد و خدمات بانکی و اجتماعی ارائه می‌دهد.

    وی افزود: شرکت توسعه و نوآوری شهر توانسته با ایجاد فناوری‌های نو خدمات بانکی را به صورت 24 ساعته به شهروندان ارائه دهد.

    قائمیان گفت: پیشخوان‌های شهر نت خدمات 24 ساعته بانکی را ارائه می‌دهد و توانسته‌ایم با ایجاد بانک سیار در هر نقطه‌ای خدمات خود را ارائه و عملیات بانکی داشته باشیم.

    مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر به خدماتی که بانک شهر در اربعین حسینی به زائران اشاره کرد گفت: بانک‌های سایر در مرزهای مهران و نقاط منتهی به کشور عراق خدمات بانکی را به زائران حسینی ارائه می‌کردند و این نشان می‌دهد که این بانک می‌تواند در شرایط خاص به شهروندان خدمات بانکی لازم را ارائه دهد.

    قائمیان گفت: در شرایط بحران به عنوان مثال در زمان زلزله در صورتی که مردم نیاز به پول داشته باشند سرویس‌های خدماتی ما شروع به کار می‌کند و خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

    وی گفت: در حال حاضر بانک‌های شهر خدمات بازسازی را به شهرداری‌های سراسر کشور می‌دهد.

    مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر یادآور شد: 200 دستگاه کیوسک نت بانک شهر بزودی در سطح شهر نصب می‌شود تا خدمات آنلاین 24 ساعته به شهروندان ارائه دهد.

    قائمیان افزود: در زمان بحران که ممکن است شهروندان و متقاضیان به اسناد هویتی خود دسترسی نداشته باشند سیستم‌های بانک شهر با استفاده از خدمات احراز هویت مانند تشخیص چهره و اثر انگشت می‌توانند خدمات لازم از جمله دریافت وجه نقد و یا صدور کارت شناسایی موقت را دریافت کنند.

    وی یادآور شد: درحال حاضر بانک شهر در طول سال 8 هزار ساعت سرویس‌دهی به متقاضیان دارد در صورتی که مابقی بانک‌ها تنها 2 هزار ساعت در سال خدمات ارائه می‌دهند.

    در ادامه این کنفرانس مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر در جمع خبرنگاران درباره قرارداد بانک شهر با سازمان تاکسیرانی اظهار داشت: بزودی دستگاه‌های پوز در تاکسی‌ها نصب می‌شود و شهروندان می‌توانند مانند پرداخت هزینه اتوبوس و مترو کرایه تاکسی نیز با استفاده از کارت‌های شهروندی بانک شهر پرداخت کنند که با این اقدام معضل پول خرد نیز حل می‌شود.

    قائمیان یادآور شد: در حال حاضر 16 میلیون کارت شهروندی در سطح شهر توزیع شده است.  

    به گزاش فارس، در پایان گواهینامه مشارکت در کمپین تاب آور سازی شهرها در سازمان ملل به شرکت توسعه نوآوری اعطا شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو