فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو اصفهان (۱۳)

تضمین قیمت برگ برنده کارمانیا برای بازار شب عید

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت کارمانیا در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از اجرای طرح تضمین خرید به عنوان برگ برنده این شرکت در بازار شب عید خبر داد.

تضمین قیمت برگ برنده کارمانیا برای بازار شب عید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱:۰۰

    پویا سالاری شریف در گفتگو با خبرنگار «عصرخودرو» درباره این طرح گفت: نگرانی مردم از احتمال کاهش قیمت خودروها در شرایط پساتحریم یکی از مهم‌ترین دلایل رکود این روزهای بازار خودرو است. به همین دلیل در طرح تضمین قیمت خودرو شرکت کارمانیا متعهد شده است تا 12 ماه بعد از خرید خودرو در صورت هرگونه کاهش در قیمت خودرو رقم کاهش‌یافته را به  مشتریان پرداخت کند.
    وی البته پیش‌بینی کرد شرایط بازار خودرو و کاهش نیافتن قیمت تمام‌شده خودرو نشان می‌دهد نمی‌توان در کوتاه‌مدت انتظار کاهش قیمت خودرو را داشت.
    مدیرعامل شرکت کارمانیا در ادامه نیز در پاسخ به سؤال خبرنگار ما درباره وضعیت ایجاد کارخانه این شرکت گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها انجام‌شده کار ساخت و تجهیز کارخانه تا خردادماه آینده به اتمام و تولید خودرو در آن آغاز می‌شود.
    پویا سالاری شریف ظرفیت تولید این شرکت را 50هزار دستگاه در سال عنوان کرد و اظهار گرد: پیش‌بینی می‌شود تا سه سال آینده از کل این ظرفیت بهره‌برداری شود.
    سالاری همچنین درباره قیمت‌گذاری مناسب خودرو s6  نیز گفت: سیاست شرکت کارمانیا فروش خودرو با حداقل سود ممکن است، چه بساز اگر می‌خواستیم مانند دیگر رقبا قیمت این خودرو را تعین کنیم قیمت  110 میلیون تومان دور از ذهن نبود.
    مدیرعامل شرکت کارمانیا گفت: فروش مدل S6 این شرکت باقیمت 92 میلیون تومان آغازشده و از مردادماه سال آتی به مشتریان تحویل خواهد شد همچنین قیمت این خودرو با توجه به شرایط بازار و قیمت جهانی خودرو و هزینه‌های تولید در ایران و حاشیه سود کمتر از 10 درصد برای کارخانه در نظر گرفته‌شده است.
    مدیرعامل شرکت کارمانیا خاطرنشان کرد: از تجهیزات و امکانات این خودرو می‌توان به آینه‌های جانبی تاشونده برقی، گرم‌کن آینه‌های جانبی، سانروف، رینگ‌اسپرت آلومینیومی، روشن شدن اتوماتیک چراغ‌های جلو، مجهز به چراغ روز یا سیستم مولتی‌مدیا یا صوت خودرو نیز از قابلیت پخش DVD، مسیریاب با نقشه ایران، یک مانیتور 7 اینچ لمسی برخوردار است و در 9 نقطه از خودرو بلندگو تعبیه‌شده است؛ تجهیزاتی که برای سرنشینان در نظر گرفته‌شده است تا راحتی خود را نیز بالا ببرد.
    سالاری همچنین از عرضه مدل برقی E6 تا پایان سال خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر اولین خودرو برقی BYD  خودرو E6 که خودرو تمام برقی است در اسفندماه جاری وارد بازار خواهد شد، این خودرو با یک‌بار شارژ کامل 400 کیلومتر پیمایش خواهد داشت .
    وی در ادامه اذعان داشت: هم‌اکنون این خودرو در هنگ‌کنگ ، هلند ، سنگاپور ، بلژیک و در چین نیز در ناوگان تاکسیرانی و پلیس در حال فعالیت است. همچنین درزمینهٔ این خودرو فقط واردات صورت خواهد گرفت امید می‌رود با حمایت از تولید این خودرو بتوانیم به داشتن هوای پاک کمک کرده باشیم.
    مدیرعامل شرکت کارمانیا با اشاره به خودرو بی وای دی افزود: هم‌اکنون بی وای دی دارای برنامه‌های بلندمدتی برای عرضه محصولات خود به ایران است . این خودرو ابتدای تولید خود با 20 درصد داخلی سازی آغاز خواهد شد که در نوع خود در تولیدات داخلی رکورد محسوب خواهد شد و در زمان کوتاهی این داخلی سازی به 40 درصد خواهد رسید و امید است این داخلی سازی سال‌به‌سال افزایش یابد.
    سالاری بابیان اینکه پیشرانه این خودرو توان تولید 165 اسب بخار را دارد و حداکثر گشتاور آن 234 نیوتن متر در 4000دور در دقیقه است تصریح کرد: حداکثر سرعت تولیدشده در پیشرانه این خودرو از 185 کیلومتر در ساعت است. گیربکس این خودرو اتوماتیک 6 سرعته دوال کلاچ با تکنولوژی DCT است. سیستم فرمان این خودرو شاسی‌بلند هیدرولیکی بوده و سیستم ترمز آن‌ در جلو دیسکی خنک شونده و در عقب دیسکی است. لازم به ذکر است حجم باک این خودرو 72 لیتر است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو