فونیکسریمکسبهتام

سهمیه بگیران آرم طرح ترافیک به مرکز ارتباطات شهرداری تهران مراجعه کنند

عصر خودرو- مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه سهمیه مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک خبرنگاران به مدیران عامل و مسئولان رسانه اعلام شده گفت: سهمیه بگیرانی که موفق به دریافت آرم نشده اند به مرکز ارتباطات شهرداری تهران مراجعه کنند.

سهمیه بگیران آرم طرح ترافیک به مرکز ارتباطات شهرداری تهران مراجعه کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، مصطفی قنبرنژاد تصریح کرد: خبرنگاران روزنامه ها، خبرگزاری ها، سایت ها و خبرنگاران آزاد برابر سال های گذشته از طریق سهمیه اعلامی به مدیران عامل یا مسئول رسانه مربوطه می توانند آرم طرح ترافیک بگیرند.
    وی افزود: خبرنگارانی که به هر دلیلی موفق به دریافت آرم طرح ترافیک نشدند تا 10 اسفند ماه مهلت دارند به مرکز ارتباطات شهرداری تهران مراجعه کنند.
    وی خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا تمامی مجوزهای جدید طرح ترافیک تا پایان اسفند توزیع شود تا شهروندان با آغاز سال جدید برای تردد در محدوده طرح ترافیک از آرم خود استفاده کنند.
    ثبت نام آرم محدوده طرح ترافیک از تاریخ 14 دی ماه امسال آغاز و 9 بهمن ماه به پایان رسید.
    محدوده اجرای طرح ترافیک تهران شامل هسته مرکزی شهر از شمال به خیابان شهید مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از شرق به خیابان های 17 شهریور و شریعتی محدود می شود.
    این طرح در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6:30 صبح تا 17 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 6:30 تا 13 اجرا می شود که تنها خودروهای دارای مجوز مجاز به ورود و تردد در محدوده طرح هستند.
    ورود تمامی خودروها به محدوده طرح ترافیک در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی آزاد است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو