فونیکسریمکسبهتام

ایونفلو ۵۶ هزار صندلی کودک در خودرو را فراخواند

عصر خودرو- شرکت معروف "ایون‌فلو" سازنده لوازم حمل و نقل کودک اعلام کرد که ۵۶ هزار و ۲۴۷ صندلی کودک در خودرو را به دلیل نقص طراحی فرامی‌خواند.

ایونفلو ۵۶ هزار صندلی کودک در خودرو را فراخواند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از اتوبلاگ،‌ این صندلی‌های معیوب در روزهای بین 18 دسامبر 2014 تا 29 ژانویه 2016 تولید شده اند.

    مشکل این صندلیها اینست که دکمه تنظیم در جلو این صندلی که اجازه می‌دهد کمربند صندلی آزاد شود در دسترس کودک قرار دارد. اگر کودک این دکمه را فشار دهد ممکن است کمربند در صورت وقوع تصادف جان کودک را حفظ نکند.

    این مشکل تنها زمانی است که از کمربند جلو صندلی استفاده شود و از کمربند ایمنی صندلی خودرو برای نگه داشتن کودک استفاده نشود.

    گزارشی از وقوع تلفات به دلیل این نقص منتشر نشده است. ایونفلو دکمه تنظیم صندلی را بازطراحی کرده و به مالکان تحویل خواهد داد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط